English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امنیت کشور خط قرمز نیروی زمینی ارتش است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا، گفت: اولویت اصلی و مهم‌ترین مأموریت نیروی زمینی ارتش، حفظ و تأمین امنیت مناطق مرزی است.

امنیت کشور خط قرمز  نیروی زمینی ارتش است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب و قصرشیرین بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید با بیان این که مهم‌ترین مأموریت نیروی زمینی ارتش، حفظ و تامین امنیت مناطق مرزی است، گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان، امنیت، اقتصاد و فرهنگ ایران اسلامی را نشانه گرفته اند و ما با اقتدار در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده ایم و اجازه کوچک‌ترین خطایی را به دشمنان نمی دهیم.

وی با اشاره به اصول مهم حاکم در نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین اصل در نیروی زمینی، ولایت‌مداری است که طبق آن، تمامی برنامه‌ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، اصل عدالت محوری و شایسته سالاری را از دیگر اصول مهم این نیرو دانست و افزود: تمام انتصاب‌ها و ملاک ارزیابی ما برای فرماندهان در راستای عمل به این سه اصل است.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اهمیت حفظ، مراقبت شبانه روزی و تأمین امنیت مرزها تصریح کرد: اولویت مهم و اصلی در نیروی زمینی ارتش، حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرزها است و همه ما موظف به دفاع از تمامیت ارضی کشور هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور مقتدر نیروهای مسلح در مرزهای کشور، هیچ دشمنی توانایی تهدید و آسیب به امنیت کامل مردم ایران اسلامی ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در بازدید از تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب نیروی زمینی ارتش، با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری و ارتقاء آمادگی رزمی یگان‌ها گفت: امروز با توکل بر خدا و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، به جایگاهی از توان و اقتدار دفاعی دست یافته‌ایم که دشمنان را در هر لحظه و در هر نقطه‌ای رصد و هر گونه تجاوز به خاک این مرز و بوم را با قاطعیت و شدیدترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان ارتش و سایر نیروهای مسلح خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده‌ایم و امنیت کاملی را برای مرزهای کشور خود به ارمغان آورده‌ایم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه افزایش قدرت نظامی ایران منافع هیچ کشور دوست و همسایه‌ ای را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد: پیام آمادگی رزمی بی‌نظیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به کشورهای همسایه پیام صلح و امنیت پایدار برای منطقه و اعلام هشدار به بدخواهان انقلاب و نظام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه