سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امنیت کشور خط قرمز نیروی زمینی ارتش است

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا، گفت: اولویت اصلی و مهم‌ترین مأموریت نیروی زمینی ارتش، حفظ و تأمین امنیت مناطق مرزی است.

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۷۷ شهید تولایی

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب و قصرشیرین بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید با بیان این که مهم‌ترین مأموریت نیروی زمینی ارتش، حفظ و تامین امنیت مناطق مرزی است، گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان، امنیت، اقتصاد و فرهنگ ایران اسلامی را نشانه گرفته اند و ما با اقتدار در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده ایم و اجازه کوچک‌ترین خطایی را به دشمنان نمی دهیم.

وی با اشاره به اصول مهم حاکم در نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین اصل در نیروی زمینی، ولایت‌مداری است که طبق آن، تمامی برنامه‌ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، اصل عدالت محوری و شایسته سالاری را از دیگر اصول مهم این نیرو دانست و افزود: تمام انتصاب‌ها و ملاک ارزیابی ما برای فرماندهان در راستای عمل به این سه اصل است.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اهمیت حفظ، مراقبت شبانه روزی و تأمین امنیت مرزها تصریح کرد: اولویت مهم و اصلی در نیروی زمینی ارتش، حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرزها است و همه ما موظف به دفاع از تمامیت ارضی کشور هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور مقتدر نیروهای مسلح در مرزهای کشور، هیچ دشمنی توانایی تهدید و آسیب به امنیت کامل مردم ایران اسلامی ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در بازدید از تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب نیروی زمینی ارتش، با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری و ارتقاء آمادگی رزمی یگان‌ها گفت: امروز با توکل بر خدا و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، به جایگاهی از توان و اقتدار دفاعی دست یافته‌ایم که دشمنان را در هر لحظه و در هر نقطه‌ای رصد و هر گونه تجاوز به خاک این مرز و بوم را با قاطعیت و شدیدترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان ارتش و سایر نیروهای مسلح خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده‌ایم و امنیت کاملی را برای مرزهای کشور خود به ارمغان آورده‌ایم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه افزایش قدرت نظامی ایران منافع هیچ کشور دوست و همسایه‌ ای را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد: پیام آمادگی رزمی بی‌نظیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به کشورهای همسایه پیام صلح و امنیت پایدار برای منطقه و اعلام هشدار به بدخواهان انقلاب و نظام است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه