English

مزار شهدای قیام ۱۷ شهریور در بهشت زهرای تهران گلباران شد

مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) تهران با حضور دادستان کل کشور، مسئولان، آحاد مختلف و خانواده‌های معظم شهدا گلباران شد.

مزار شهدای قیام ۱۷ شهریور در بهشت زهرای تهران گلباران شد

به گزارش خبرگزاری موج، عصر پنجشنبه ۱۶ شهریور حجت‌الاسلام والمسلمین موحد، دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم شهیدپرور و جمعی از مسئولان تهران بر سر مزار شهدای قیام 17 شهریور حاضر شده و مزار پاک شهدا را گلباران کردند.

 

بیشتر بخوانید:

برنامه‌‌های ویژه سالگرد یوم الله ۱۷ شهریور در سراسر کشور اعلام شد

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در حاشیه این مراسم در سخنانی اظهار کرد: رژیم طاغوت در ۱۷ شهریور به خیال خام خود آتش حق‌طلبی و فریاد دفاع از مظلوم را در کشور خاموش کرد اما روز ۱۷ شهریور مردم ایران اسلامی برای اولین بار تشکیل حکومت اسلامی را خواستار شدند.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: ۱۷ شهریور نشان داد که ملت ایران برای دفاع از حق و حقیقت و نظام شکوهمند اسلامی از جان خود نیز دریغ نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه همه باید ۱۷ شهریور را گرامی بدارند، یادآور شد: آن روز شهدای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و از این طریق وظیفه خود را انجام دادند و اکنون وظیفه ماست که راه آن شهدای مظلوم و نیز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را ادامه دهیم و این راه جز عمل به وظایف و پیروزی از ولایت و حرکت در مسیر راستین انقلاب اسلامی نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه