English

دادستان کل کشور:

سران سه قوه توجه ویژه‌ای به مطالبات اقتصادی مردم دارند

دادستان کل کشور ابراز داشت: سران سه قوه در جلسات مستمر خود به ویژه در حوزه اقتصادی، توجه ویژه‌ای به مطالبات مردم دارند و هر جا مشکلی مشاهده کنند حتما نسبت به رفع آن تلاش می‌کنند.

سران سه قوه توجه ویژه‌ای به مطالبات اقتصادی مردم دارند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد موحدی آزاد در حاشیه سفر به استان بوشهر با بیان اینکه دادستانی مطالبه‌گر است، اظهار کرد: دادستانی حقوق عامه را در حوزه‌های مختلف بررسی می‌کند و چند سال است که این اقدامات تشدید و در استان بوشهر بیشتر این برنامه‌ها انجام شده است.

وی وضعیت استان بوشهر در پیگیری مطالبات از سوی دادستانی را مطلوب دانست و تصریح کرد: در این راستا کالاهای تجاری که در انبارها مانده و در حال از بین رفتن بود با ورود دادگستری استان بوشهر این کالاها ساماندهی شد.

دادستان کل کشور گفت: در سایر موارد همکاران در دستگاه قضایی مراقب هستند و ادارات و سازمان‌ها بیشتر متوجه تکالیف و وظیفه خود شده‌اند و کمک می‌کنند و امید می‌رود روز به روز این مسائل به حداقل برسد و همه حقوق عامه را مراعات کنند.

موحدی آزاد بیان کرد: دادستانی هر کجا احساس کند حق مردم تضییع شده و یا مسئولان به وظیفه خودشان عمل و یا ترک فعل کرده‌اند و تخلفی صورت گرفته است قطعاً دادستان کل مدعی است و پیگیری مطالبات می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت دنبال حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اشتغال است تصریح کرد: امروز دولت بیشترین وقت خود را برای حل اشتغال گذاشته است و هر جا نیاز به ورود و یا تسریع طرح‌ها باشد مطمئن هستم دولت خدمتگزار و همه مسئولان مشارکت می‌کنند و اکنون سران سه قوه در جلسات مستمر خود به ویژه در حوزه اقتصادی، توجه ویژه‌ای به مطالبات مردم دارند و هر جا مشکلی مشاهده کنند حتما نسبت به رفع آن تلاش می‌کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات مهم و مثبتی در خصوص کاهش آمار زندانیان صورت گرفته است، عفو مقام معظم رهبری در سال گذشته بسیاری از افراد مشمول آن شدند و دیگر کارشان به زندان نرسید و تعدادی هم که در زندان بودند آزاد شدند.

موحدی آزاد بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پیوسته دنبال این است که جمعیت کیفری زندان‌ها کاهش دهد و در این زمینه توفیقات خوبی به دست آمده، ولی باید فرهنگ سازی شود و کل جامعه و همه باید همکاری کنند که جمعیت کیفری کاهش یابد.

وی با اشاره رهایی ۳ محکوم به قصاص در زندان مرکزی بوشهر گفت: امروز در زندان مرکزی بوشهر مراسم آزادی محکومان به قصاص برگزار شد و بنا بود ۲ نفر که به اتهام قتل محکوم به قصاص بودند و تمام مراحل قضایی آن طی شده و اولیا دم از قصاص گذشت کردند و در ادامه یک مورد دیگر رهایی از قصاص فی‌المجلس به این مجموعه اضافه شد و با تلاش رئیس دادگستری، مدیرکل زندان‌ها، دادستان و دیگر مسئولان استان بوشهر ۳ نفر از اجرایی شدن حکم قصاص نجات یافتند و به زندگی برگشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه