English

سخنگوی دولت:

تهران صاحب تاکسی‌های هیبریدی می‌شود

سخنگوی دولت گفت: براساس برنامه زمان‌بندی کوتاه و بلندمدت تاکسی‌های هیبریدی در شهر تهران به تدریج جایگزین خودروهای فرسوده و بنزینی می‌شود.

تهران صاحب تاکسی‌های هیبریدی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت ابراز داشت: معاون اقتصادی وزیر امور خارجه در جلسه امروز هیأت دولت حاضر شد و گزارشی از اقدامات دولت ایران در توسعه روابط اقتصادی با سایر دولت ها ارائه کرد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: همچنین گزارشی از اقداماتی که در سفرهای بین المللی رییس جمهور اجرا شده، ارائه و قرار شد موانع برداشته شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه از خادم حرم شاهچراغ (ع) بابت شجاعتی که به خرج داد، تشکر می‌کنم، ادامه داد: در نشست یکشنبه هیات دولت تصویب شد تا خدام بقاع متبرکه از برخی موارد قانون کار مستثنی شوند.

وی گفت: استاندار سیستان و بلوچستان نیز در جلسه دولت حاضر شد و مسائل مربوط به کمبود آب و زیرساخت ها و سایر مشکلات را تشریح کرد و با اتخاذ تصمیمات لازم مقرر شد بخشی از اختیارات رییس جمهور و هیات وزیران به استاندار این استان تفویض شود تا بتواند اختیارات ویژه ای در خصوص رفع مشکلات داشته باشد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: آیین نامه واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین تجاری باری و مسافری کارکرده زیر پنج سال عمر از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: مصوبه دیگر هم آیین نامه تسهیل شایستگی های کارآفرینان بود تا بتوانیم حمایت موثری از کارآفرینان داشته باشیم و فرهنگ کارآفرینی ترویج شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه