English

ایران از بروز درگیری‌ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در لبنان ابراز نگرانی کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابراز نگرانی از بروز درگیری‌ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در لبنان از جریان‌ها و ملت فلسطین خواست تمام توان و امکانات خود را برای مبارزه با دشمن اشغالگر صهیونیستی معطوف کنند.

ایران از بروز درگیری‌ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در لبنان ابراز نگرانی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از وقوع و تداوم درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه فلسطینی نشین "عین‌الحلوه" در جنوب لبنان که به کشته و زخمی شدن و آوارگی مجدد ده‌ها فلسطینی انجامیده است، ابراز نگرانی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تاکید بر ضرورت توقف کامل درگیری‌ها در عین‌الحلوه و پای‌بندی همه طرف‌ها به آتش‌بس و آرامش، یادآور شد که صحنه فلسطین بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام صفوف فلسطینی‌ها است.

 کنعانی افزود: ضروری است گروه‌ها، جریان‌ها و ملت فلسطین با حفظ هشیاری، تمام توان و امکانات خود را برای مبارزه با دشمن اشغالگر صهیونیستی که منشأ تمام مشکلات مردم فلسطین و بی‌ثباتی و ناآرامی در منطقه است، معطوف نموده و زمینه را برای محو کامل اشغالگری، بازگشت کلیه آوارگان فلسطینی به وطن خود و تشکیل دولت مستقل و یکپارچه فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین فراهم نمایند.

اسامه سعد از نمایندگان پارلمان لبنان از تلاش برای تثبیت آتش بس به شکل دائمی در داخل این اردوگاه خبر  داده است.

وی از تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و فلسطین خبر داد و گفت نباید اجازه فتنه افکنی را در داخل اردوگاه‌ها بدهیم، چرا که فقط به نفع رژیم اسرائیل است.

شبکه المیادین اعلام کرد درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه تشدید شده به طوری که دو طرف از سلاحهای سنگین و تیربار علیه یکدیگر استفاده می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه