English

رئیس جمهور:

امروز عمده تجهیزات کلان‌بیمارستان‌های کشور ساخت داخل است

رئیس جمهور در حاشیه افتتاح کلان بیمارستان غدیر گفت: دانشمندان پزشکی باید علوم نو و ایده‌های جدید را حمایت و بررسی کنند. کمک گرفتن از طب سنتی باید زیر نظر پزشکان انجام شود

امروز عمده تجهیزات کلان‌بیمارستان‌های کشور ساخت داخل است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح کلان‌ بیمارستان غدیر  گفت: از وزیر بهداشت می‌خواهم گزارشی درباره اقدامات در حوزه سلامت در دولت سیزدهم را در یک نشست برای مردم بیان کنند. گزارش وزیر بهداشت درباره اقداماتی که در حوزه سلامت انجام شده است، گزارش قابل توجهی بود.

وی افزود: براساس گزارش وزیر بهداشت، ۱۰ درصد تخت‌های بیمارستانی  کل کشور (۱۵۰ هزار تخت) در این دوره بهره‌برداری شده است. رهبر انقلاب در ۱۴ خرداد فرمودند امروز ۲ رکن در جامعه ما اساسی است؛ نخست ایمان و دوم امید. امید فقط به بیان نیست مردم باید ببیند در عمل و اجرا چه اتفاقی افتاده است.

رئیسی در ادامه عنوان کرد: دانشمندان پزشکی باید علوم نو و ایده‌های جدید را حمایت و بررسی کنند. کمک گرفتن از طب سنتی باید زیر نظر پزشکان انجام شود.

رئیس جمهور در ادامه گفت:هر قدر در بخش بهداشت بهتر کار کنیم، سروکار مردم به مراکز درمانی کمتر خواهد شد. بهداشت معنوی و جسمی با یکدیگر در ارتباط هستند. امروز روز عید غدیر است؛ در فرهنگ علوی به بهداشت جسم و جان توجه شده است و دستورات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: مساله سلامت یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است؛ چه در حوزه بهداشت و چه درمان. تلاش می‌کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم، مراکز درمانی و بهداشتی یکی پس از دیگری راه‌اندازی شود تا مردم در این رابطه احساس آرامش کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: از خیر بزرگواری که از همان ابتدا کار را در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا که با اندیشه و انگیزه، کار را به ثمر رساند، تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه