English

رئیس جمهور در گفتگو با رئیس جمهور الجزایر؛

دفاع از ارزش اسلامی در مقابل غرب وظیفه تمامی امت مسلمین جهان است

رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور الجزایر گفت: مخالفت فعال با توهین کشورهای غربی به قرآن و تجاوزگری‌های صهیونیستها وظیفه امت اسلامی است.

دفاع از ارزش اسلامی در مقابل غرب وظیفه تمامی امت مسلمین جهان است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس جمهور با تبریک ایام عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را، وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.

سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه(۹ تیر) در گفت‌وگوی تلفنی با «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر با تبریک ایام عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.

رئیس جمهور با تأکید بر اراده دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط با کشورهای اسلامی، دوست و همسو، ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه متقابل، روابط دو کشور به‌ویژه در حوزه‌های تجاری و اقتصادی روزبه‌روز گسترش یابد.

«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تبریک متقابل عید قربان به دولت و ملت ایران، بر دفاع از هویت اسلامی و علاقه‌مندی کشورش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه