English

سخنگوی وزارت امور خارجه:

ضدیت با نظام سلطه یکی از پیش نیازهای اسلام ناب است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ضدیت با نظام سلطه یکی از پیش نیازهای اسلام ناب است که حضرت امام آن را پیاده گذاری نمود.

ضدیت با نظام سلطه یکی از پیش نیازهای اسلام ناب است

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر کنعانی در مراسم گرامی‌داشت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر در لنگرود، اظهار کرد: گیلان خاستگاه مردان و زنان بزرگ و مجاهد فی سبیل الله است.

وی با اشاره به رفتارهای کینه ورزانه دشمن علیه نظام اسلامی افزود: فاجعه هفتم تیر نمونه بارز اقدام ضدبشری آمریکا علیه ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به نگاه امامین انقلاب در ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم بیان کرد: حمایت از مظلوم ریشه قرآنی و دینی دارد.

کنعانی با بیان اینکه انقلاب حضرت امام (ره) نشان گرفته از اسلام ناب محمدی است، گفت: ضدیت با نظام سلطه یکی از پیش نیازهای اسلام ناب است. که حضرت امام آن را پیاده گذاری کرد.

وی با بیان اینکه حضرت امام بر ضدیت با استکبار معتقد بودند، افزود: ضدیت با استکبار و ظلم هم تراز با نظام اسلامی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به ۴ دهه ظلم و جنایت آمریکا علیه ملت ایران و نظام اسلامی بیان کرد: رژیم استکبار و آمریکا با آرمان خواهی، استقلال طلبی و معنویت گرایی ایران اسلامی مشکل دارد.

کنعانی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل نظام سلطه هزینه دارد، گفت: انقلاب اسلامی مدل احیا شده اسلام ناب محمدی بوده و دارای مفاهیم ارزشی و اعتقادی والایی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به فرسنگ‌های دور صادر شده است، افزود: انعکاس و اثرگذاری انقلاب اسلامی امروز در گوشه گوشه این جهان پهناور در شیوه‌های مختلف دیده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه