English

رئیس دادگستری شهرستان میناب؛

اساسی‌ترین نیاز جامعه ما برقراری عدالت است

رئیس دادگستری شهرستان میناب گفت: اساسی‌ترین نیاز جامعه ما برقراری عدالت است و توقع جامعه از دستگاه قضایی برقراری امنیت و عدالت در رساندن حق به حق‌دار است.

اساسی‌ترین نیاز جامعه ما برقراری عدالت است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، منوچهر خیرخواه در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: وقتی دشمنان ما درایت شجاعت و استقامت شهید بهشتی را دیدند قصد جان او را کردند.

وی افزود: شاید دشمنان به‌ظاهر موفق شدند شهید بهشتی و بسیاری از مقامات مؤثر در نظام را شهید کنند ولی درواقع آن‌ها بازنده میدان بودند چراکه شهادت همیشه شخصیت‌ها را ماندگارتر می‌کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: آن چیزی که باعث شد شهید بهشتی در فکر ایرانیان تا ابد بماند شهادت مظلومانه این شهید بود و شهدای هفتم تیر راه و مسیر انقلاب را روشن کردند.

خیرخواه با بیان اینکه شهدا چون راهشان راه خدایی بوده و این عملکردشان مقدس بوده انتهای این راه به سعادت و رستگاری رسیده‌اند اظهار داشت: قوه قضائیه کشور ما بر اساس افکار و اندیشه‌ها و جان‌فشانی‌های انسان‌های که خدایی بودند و راهشان خدایی بوده تشکیل‌شده است و اکنون باگذشت زمان همان رسالتی که شهید دکتر بهشتی داشتند دستگاه قضایی دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم قوه قضائیه را در آیینه صلابت شهید بهشتی می‌بینند گفت: اصلی‌ترین و اساسی‌ترین جامعه ما برقراری عدالت است و توقع جامعه ما از دستگاه قضایی برقراری امنیت، عدالت در رساندن حق به حق‌دار است.

رئیس دادگستری شهرستان میناب در پایان گفت: اجرای عدالت است و حتی میدانیم اجرای عدالت در مصاف خیلی‌ها ناخوش باشد و در محضر قانون همه انسان‌ها مساوی هستند، این همان راهی است شهدا داشتند و ما محکم و استوار این گام را برمی‌داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه