English

نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور تذکرات کتبی دادند

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور تذکرات کتبی دادند

به گزارش خبرگزاری موج، احمد نادری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

جواد نیک بین نماینده کاشمر به وزرای امور اقتصادی، تعاون و صمت: لزوم بازنگری در سیاست های اقتصادی وابسته به دلار و حل مشکلات ناشی از آن.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر راه: لزوم تسریع در شکل گیری منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره).

علی آذری نماینده قوچان و فاروج به وزیر بهداشت و درمان: لزوم رسیدگی به امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان های حوزه انتخابیه.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور، وزرای امور اقتصادی و کشور: ضرورت ارسال لایحه برای اختصاص یک درصد سود سهام واحدهای غیر بورسی برای عمل به مسئولیت های اجتماعی در استان ها، به وزیر راه: ضرورت تکمیل بزرگراه های کشور با استفاده از مشارکت بخش غیر دولتی.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، دادگستری و کشور: ضرورت اجرای مجازات سلب تابعیت برای همدستی با بیگانگان علیه وطن و امنیت ملی، به وزیر اطلاعات در مورد لزوم حفظ ارزش پول ملی در مقابل دلار برای مبارزه با قاچاق کالا، به رئیس جمهور، وزیران اطلاعات، امور خارجه، فرهنگ و ارشاد و کشور: ضرورت تشکیل مرکز مقابله با اسلام ستیزی، به رئیس جمهور: لزوم افزایش ارزش پول ملی برای مهار تورم.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به وزیر نیرو: لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد، لزوم تسریع در ارتقای تصفیه خانه آب شرب شهر مهستان، به وزیر راه: تسریع در تکمیل، ایمن سازی و احداث تونل جاده هشتگرد- طالقان.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر نیرو: لزوم اقدام جدی در رابطه با تأمین آب شرب مردم کشور به خصوص در سیستان.

ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت به وزیر راه: ضرورت تعریف و بهسازی آسفالت جاده حادثه خیز راین- جیرفت.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی به عملکرد هلال احمر و توزیع ناعادلانه امکانات آن.

جواد نیک بین نماینده کاشمر به رئیس جمهور: ضرورت مقابله با گرانی های لحظه ای به خصوص در ایام خاص، ضرورت تقویت سیمای خانگی در راستای تقویت آگاهی مردم و رشد فضیلت ها.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به وزیر راه: لزوم اجرای مصوبات جهت احداث جاده کارخانه سیمان دیلمان.

عبدالجلال ایری نماینده کردکوی به رئیس جمهور: لزوم احیای تالاب گمیشان در استان گلستان.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه