English

اعلام تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور توسط عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

اعلام تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس را در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل قرائت کرد:

روح الله بابایی صالح به وزیر بهداشت و درمان: علت عدم وجود هیچ گونه مکانیزم و برنامه‌ای جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به بیماران در بیمارستان‌های استان قزوین.

محمدجواد فتحی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: علت عدم اجرای مواد متعددی از قانون حقوق معلولان که بیش از یک سال از آن می‌گذرد، چیست؟

جلیل مختار به وزیر راه و شهرسازی: علت عدم تکمیل جاده آبادان – اروندکنار که بعد از ۳۰ سال تبدیل به قتلگاه شده است، چیست؟

سیدراضی نوری به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین کود شیمیایی برای کشت تابستانه کشاورزان شوش و دانیال. لزوم جلوگیری از افزایش قیمت اجاره‌بها زمین‌های زراعی.

مهرداد لاهوتی به وزیر اقتصاد و دارایی: لزوم اقدام در خصوص واگذاری اموال مازاد بر ۴۰ درصد بانک‌ها.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزرای اطلاعات و دفاع و وزیر امور خارجه: لزوم جلوگیری از پشتیبانی و اعزام تروریست‌های آدم‌کش توسط اقلیم شمال عراق به مرز های استان آذربایجان غربی.

سید مصطفی ذوالقدر و فریده اولاد قباد به وزیر کشور: تسریع در تامین دو دستگاه خودرو و تجهیزات لازم جهت استقرار نیروی انتظامی در منطقه قلعه نو. به وزیر راه وشهرسازی:  لزوم رسیدگی به مشکلات جاده‌ای در بخش قلعه نو نصب دوربین سرعت‌گیر. به وزیر نیرو: تسریع در تامین آب شرب منطقه قلعه نو به خصوص روستای طالب آباد و استقرار نماینده اداره مربوطه در منطقه. به وزیر ورزش و جوانان و راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل پیست دو میدانی و بهسازی و تجهیز سالن‌های ورزشی  شهرستان رودان و تکمیل سالن‌های ورزشی در شرق استان هرمزگان. تسریع در جهت احداث اسکله صیادی میناب.

علی وقفچی به رئیس جمهور: تسریع در اعمال مدارک فرهنگیان و کارکنان برای تمام مدارک دانشگاهی.

سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر ارتباطات: ضرورت افزایش پوشش آنتن‌دهی ایرانسل و رایتل در مسیر پیاده‌روی اربعین و کاهش هزینه‌ها و تعرفه‌ها برای مردم. به وزیر جهاد کشاورز یو رئیس جمهور: لزوم تاسیس ساززمان زیتون در کشور و حمایت از افزایش تولید و محصولات آن. به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد دارایی: لزوم رسیدگی به ضعف مفرط خدمات رسانی شرکت بیمه آتیه‌سازان به فرهنگیان و نارضایتی شدید معلمان از قرارداد بیمه تکمیلی. به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت ارائه توضیح در خصوص علت برکناری نماینده تام الاختیار وزیر راه علی رغم رضایت دادستانی از عملکرد وی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه