English

رییس سازمان انرژی اتمی:

ایران دارای جایگاه بالای هسته‌ای در دنیا است

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: این دوره اراده کردیم هیاهوی هسته ای را از بین ببریم.با روایت گری که صورت گرفته و اتهامات ناروایی که به کشور نسبت داده شده است و موج سواری و تولید محتوایی که صورت گرفته است به گونه ای است که مسیر پیشرفت ما را هر روز محدودتر و موانع ما را هر روز زیادتر کرده است.

ایران دارای جایگاه بالای هسته‌ای در دنیا است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در مراسم تجلیل از «مهدی سهرابی» استاد پیشکسوت رشته مهندسی در دانشگاه امیرکبیر گفت: به لطف الهی جایگاه بلندی در ظرفیت هسته‌ای داریم . این جایگاه با تراز بالا با همین تلاش‌ها به دست اومده است، عاریه‌ای یا وارداتی نیست. برخی ها پول دارند، پول میدهند و میخرند. ما این را با تحقیقات و تلاش مخلصانه همه عزیزانی که از ابتدا تاکنون بودند، به دست آمده است.

وی تصریح کرد: نکته ای که حائز اهمیت این است که این تلاش ها با زحمات و نتایج تحقیقات است. این دوره اراده کردیم هیاهوی هسته ای را از بین ببریم.با روایت گری که صورت گرفته و اتهامات ناروایی که به کشور نسبت داده شده است و موج سواری و تولید محتوایی که صورت گرفته است به گونه ای است که مسیر پیشرفت ما رو هر روز محدودتر و موانع مارو هر روز زیادتر کرده است و شرایطی به وجود آمده است که همه مردم ایران هم شاید نسبت به این موضوع یک ذهنیتی داشته باشند که هسته ای برای ما چه خاصیتی داشته است.

اسلامی افزود: ما تلاش کردیم در این دوره کار را بر روی سر فصل ها به ویژه انهایی که میتوانند در زندگی مردم تاثیرگذار باشد و توجیه پذیری اقدامات را بیشتر معرفی کند،روی آن ها بیشتر وقت بگذاریم و اینکه تاثیرات فناوری هسته ای در زندگی من بیشتر و بیشتر بشود و سرمایه گذاری ویژه ای در این خصوص انجام دادیم. خود این موضوع که نقطه آغازش تهیه یک سند راهبردی بود، تهیه این سند راهبردی که افق بیست ساله و جهت گیری ها و حرکت های ما رو مشخص میکند و امروز ما در مسیر این سند و برنامه قرار داریم و گستره فعالیت ما در رشته های وابسته موجب یارگیری و افزایش سازمانی ما هم در ظرفیت های تحقیقاتی و هم در ظرفیت های می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه