English

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تحویل سال جدید را تبریک گفت

محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1402 شمسی را به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سراسر گیتی تبریک گفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تحویل سال جدید را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1402 شمسی را به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سراسر گیتی تبریک گفت.

در بخشی از پیام نوروزی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: در این ایام خجسته و نیکو، آرامش و آسایش، صفا و صمیمیت، توفیق و تدبیر و سلامتی و سعادت برای یکایک هموطنان عزیز از خداوند متعال مسئلت دارم.

در آستانه سال جدید، فرزندان پرافتخار این مرز و بوم مقدس در صنعت هسته‌ای کشور در تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجدانه و مصرانه در همراهی با اقشار مختلف ایران اسلامی تلاش می‌کنند تا نقش سازنده و قدرت آفرین خویش را برای اعتلای کشور عزیزمان با اجرای دقیق برنامه‌های مصوب در دولت مردمی و در توسعه دستاوردهای فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایفا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه