English

معاون سپاه پاسداران:

رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، گفت: صهیونیست‌ها هر اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند، پاسخ آن را هم دریافت می‌کنند.

رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره شعار سال جاری و نقش دولت و مجلس در تحقق آن، گفت: موضوع مهار تورم و رشد تولید بر عهده دولت و تولیدکنندگان است؛ البته بسیج سازندگی هم در راستای افزایش تولید نقش‌آفرینی می‌کند.

سردار نقدی درباره حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، اظهار داشت: مجامع جهانی همچون همیشه در قبال جنایت‌های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کردند و این سکوت آن‌ها موضوع جدیدی نیست.

وی به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه در حمله صهیونیست‌ها اشاره و عنوان کرد: صهیونیست‌ها هر اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند، پاسخ آن را هم دریافت می‌کنند؛ البته این‌گونه اقدامات سودی برای آن‌ها ندارد و سرانجام از صفحه روزگار محو خواهند شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به وضعیت بحرانی سرزمین‌های اشغالی فلسطین و آشکار شدن نشانه‌های فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: همان‌طور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، آن‌ها خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه