English

معاون فرمانده کل سپاه:

عزادار از دست دادن یک جوان بصیر فدایی اسلام هستیم

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه ر مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» در شهرستان قروه گفت: امروز ما عزادار از دست دادن یک جوان بصیر فدایی اسلام هستیم اما خوشحالیم که پس از ۴۴ سال دشمن اصلی باز هم خود را نشان می‌دهد.

عزادار از دست دادن یک جوان بصیر فدایی اسلام هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم « میلاد حیدری » در شهرستان قروه اظهار داشت: در بدرقه باشکوه این شهید ماندگار، این جمعیت بزرگ روزه دار و این مؤمنان سحرخیز امروز آمده‌اند چرا که امروز خاک لاله گون کردستان یک بار دیگر پیکر خونین فرزند خود را در آغوش می‌گیرد که افتخار شهادت به دست شقی‌ترین موجودات را داشته است.

وی افزود: مرحبا به مردم کردستان و به دامان مادری که این فرزند را اینچنین رشید و شجاع و بصیر تربیت کرده است و مرحبا به همسر بزرگواری که مشوق این جوان در حضور در میدان نبرد با دشمنان بود.

وی با بیان اینکه در پشت پرده همه دشمنی‌هایی که با ملت رشید ایران اسلامی بوده صهیونیست‌ها نقش داشته‌اند، افزود: خون این جوان پیامی دارد و آن اینکه صهیونیست بزرگترین دشمن برای مؤمنان است که این فرموده قرآن است و از ابتدای ظهور اسلام همیشه صهیونیست پشت پرده تفرقه افکنی ها جنایت‌ها و خیانت‌ها بوده است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز به همین شکل بوده که تجزیه طلبی‌های سال‌های نخست انقلاب از آن جمله بوده است.

سردار نقدی ادامه داد: امروز ما عزادار از دست دادن یک جوان بصیر فدایی اسلام هستیم اما خوشحالیم که پس از ۴۴ سال دشمن اصلی باز هم خود را نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است و توطئه و جاسوسی و جنایت و ترور از سوابق همیشگی صهیونیست‌ها است اما آنها هیچگاه مرد میدان نبودند و نتوانستند مسلمانان را مغلوب کنند لذا هر ضربه‌ای که به ما زده‌اند سخت‌تر از آن را تا به امروز دریافت کرده‌اند و در خصوص این جنایت هم بدانید که ضربه سختی را جنایتکاران صهیونیست دریافت خواهند کرد.

سردار نقدی اظهار کرد: این خون‌ها ارزشمندتر از آن است که با به درک واصل شدن یک صهیونیست کثیف جبران شود اما انتقام اصلی در آزادی بیت المقدس است.

وی افزود: صهیونیست‌ها می‌دانند که این حرکت قطعی است و سران صهیونیست امروز املاک زیادی را در آمریکای جنوبی خریداری کرده‌اند که اسرائیل جدیدی را ایجاد کنند اما این خیال خام است چرا که کار اسرائیل تمام است و اسرائیل جدیدی در کار نخواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر انقلاب در پاسخ انتقام خون شهید سلیمانی فرمودند که «انتقام خون این شهید اخراج آمریکا از منطقه است» که شما شاهد فرار مفتضحانه آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان بودید و جریان مقاومت نیز امروز تا پاکسازی صهیونیست‌ها از منطقه از مبارزه دست بر نخواهد داشت.

سردار نقدی افزود: ام الفساد تمام مشکلات و دغدغه‌ها در رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌هایی است که در منطقه ما به دنبال نفاق و کشتار مسلمانان هستند و با نابودی آنان تمام این مشکلات برطرف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه