English

رئیس ستاد انتفاضه:

ویژه برنامه‌های روز قدس اعلام شد/ رئیس مجلس سخنران روز جهانی قدس است

رئیس ستاد انتفاضه و راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشستی برنامه های راهپیمائی روز جهانی قدس را تشریح کرد.

ویژه برنامه‌های روز قدس اعلام شد/ رئیس مجلس سخنران روز جهانی قدس است

به گزارش خبرگزاری موج، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد که سخنران این مراسم محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است و ساعت شروع مراسم در تهران ۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین سال جاری خواهد بود.

همچنین در طول هفته منتهی به روز قدس ، برگزاری نشست های بصیرتی و تخصصی پیرامون فلسطین و محور مقاومت در بیش از ۴۰۰۰۰ پایگاه بسیج و در بیش از ۶۰۰۰۰ مسجد فعال کشور با حضور ائمه محترم جماعات و سخنرانان دعوتی از طلاب جوان و دانشجو، برپایی بیش از ۵۰۰ همایش های متنوع در دانشگاه ها ، مراکز حوزوی و فرهنگی از جمله نشست تخصصی و تحلیلی با عنوان« مقاومت کرانه ، کلید آزادسازی قدس»، ساخت و پخش بیش از ۱۵۰۰ ساعت برنامه های انیمیشن ، داستانی ، مستند ، نماهنگ و کودکان به همراه بیش از ۵۰۰۰ برنامه در فضای مجازی و پخش سخنرانی رهبران نهضت ها و جبهه های مقاومت در رادیو تلویزیون های اسلامی دنیا، برگزاری مانور دریایی در ایران و دیگر کشورهای اسلامی از جمله در سوریه ، فلسطین ، عراق ، یمن ، لبنان و در بندرعباس با حضور ۲۵۰۰ شناور و قایق و در دریای مازندران و در آستارا با پرچم فلسطین این مانور در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ساعت ۳ بعد از ظهر برگزار می‌شود، از اهم برنامه های مرتبط با روز جهانی قدس می باشد.

 

بیشتر بخوانید:

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس مشخص شد

روز قدس، اصلی‌ترین نماد هوشیاری جهان اسلام در برابر صهیونیسم است

 

وی افزود: همچنین حضور گردان های الی بیت المقدس در راهپیمایی روز جهانی قدس با نمادهای مشخص و راه‌اندازی پویش آزادسازی فلسطین و سربازان حاج قاسم(ویژه کودکان و نوجوانان) در سطح استان آذربایجان غربی و برپایی نشست حمایت از قدس شریف و فلسطین از نگاه مردم غیورکرد استان کردستان در سنندج و... از دیگر برنامه های مراسم روز قدس است.

به گفته وی در روز قدس امسال نیز علاوه بر حضور مردم مومن و روزه دار ، جمعی از پیروان ادیان الهی ( کلیمیان ، ارامنه ، آشوری ها و زرتشتیان) نیز به همراه رهبران دینی خود در راهپیمایی حضور خواهند داشت .

بیش از ۴۰۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش خبری و رسانه‌ای می‌دهند . از این تعداد ، بیش از ۱۵۰ عامل رسانه‌های خارجی مراسم را در سراسر کشور پوشش خبری خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی