English

امیر دریادار ایرانی:

خودکفایی باعث کوتاه شدن دست بیگانگان برای تجاوز به مرزهای کشور شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت‌های سنگین نیروی دریایی برای تامین امنیت مرزهای آبی کشور گفت: حضور نیروی دریایی در آب‌های بین المللی نشان دهنده دست بلند جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و توان و دانش والای جوانان ایران اسلامی است و اگر ما امروز در عرصه دریا حرفی برای گفتن داریم به دلیل همین توانمندی‌های علمی و فناوری است.

خودکفایی باعث کوتاه شدن دست بیگانگان برای تجاوز به مرزهای کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانش‌آموزان هشتمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش با تبریک اعیاد شعبانیه، تربیت نیروی نظامی، عالم و متدین را از راهبردهای نیروی دریایی برشمرد و گفت: حضور در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دیپلماسی دفاعی و نشان‌دهنده اقتدار میهن اسلامی است.

وی با اشاره به مأموریت‌های سنگین نیروی دریایی برای تأمین امنیت مرزهای آبی کشور اظهار داشت: صیانت از مرزهای آبی به عنوان مهم‌ترین مأموریت نیروی دریایی موجب کسب منافع و اقتدار بیشتر برای کشور می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر آموزش‌های مهارت‌محور در این نیرو تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مدت‌ها است به سمت مهارت‌محوری و تحرک دانش‌بنیانی حرکت کرده، چرا که اعتقاد داریم این حرکت می‌تواند نیروی دریایی را به شکوفایی بیشتر برساند و دست همه استعمارگران را کوتاه کند.

امیر دریادار ایرانی با بیان این که گسترش فعالیت نیروی دریایی در منطقه، موجب برقراری امنیت در مرزهای آبی شده است، عنوان کرد: امروز نیروی دریایی در بعد تجهیزات، تأسیسات و نیروی انسانی به خودکفایی رسیده که این خودکفایی موجب ارتقای آمادگی رزمی و کوتاه شدن دست بیگانگان برای تجاوز به مرزهای کشور شده است.

وی در پایان با اشاره به این که امروز نیروی دریایی با افزایش عمق ژئوپلتیکی نظام اسلامی در اقیانوس‌های جهان، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، خاطر نشان کرد: حضور نیروی دریایی در آب‌های بین‍ المللی و اقیانوس‍های جهان نشان دهنده دست بلند جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و توان و دانش والای جوانان ایران اسلامی است و اگر ما امروز در عرصه دریا حرفی برای گفتن داریم به دلیل همین توانمندی‌های علمی و فناوری است.

 

بیشتر بخوانید:

ایجاد و راه اندازی اتاق عمل و بانک خون بر روی شناور نیروی دریایی / انجام دو عمل جراحی موفق در دریا

امروز اقتدار نیروی دریایی ارتش در عمق اقیانوس‌های جهان به اثبات رسیده است

سپاه پاسداران در کنار سایر قوای مسلح انقلابی پرچم ما می‌توانیم را برافراشته است

امیر ایرانی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سلطنت عمان دیدار کرد

تنوع اقوام و مذاهب در ایران یک فرصت است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی