English

دریادار شهرام ایرانی:

سپاه پاسداران در کنار سایر قوای مسلح انقلابی پرچم ما می‌توانیم را برافراشته است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیام روز پاسدار و میلاد امام حسین (ع) را تبریک گفت.

سپاه پاسداران در کنار سایر قوای مسلح انقلابی پرچم  ما می‌توانیم را برافراشته است

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام روز پاسدار و میلاد امام حسین (ع) بدین شرح است: فرا رسیدن سوم شعبان‌المعظم، زادروز خجسته سید جوانان اهل بهشت، سرور آزادگان جهان، دلیل عالم و شریک قرآن حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که با ابتکار الهی و بینش فرهمند امام راحل عظیم‌الشأن(ره) به روز « پاسداران انقلاب اسلامی» نامگذاری گردیده‌ است را به محضر آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان مجاهد، ولایی، خدوم و با بصیرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همه پویندگان مکتب سرخ شهادت و رهروان راه عدالت صمیمانه تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

اینک و با گذشت سالیان متمادی از لبیک رهپویان حسینی به ندای « هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنیِ» معمارِ کبیرِ انقلاب اسلامی و طلوع خورشید تابناک « پاسداری» در سپهر انقلابِ مردم صبور و مقاوم ایران؛ نقش‌آفرینی‌های سترگ و شگفت‌انگیز این نهاد پرافتخار در عرصه‌های گوناگون دفاع، سازندگی و نظام‌سازی بر هیچ‌کس پوشیده نبوده؛ آئینه تمام‌نما و تصویر ماندگار این حقیقت عظیم است که « سپاه» با تکیه بر قدرت لایزال الهی و به پشتوانه ملتی استوار، شریف و قهرمان به اعتبار سرشت عاشورایی و شجاعت و سلحشوری ذاتی خود، با عبور از فراز جبهه استکبار؛ مجاهدانه در میدان مقاومت ایستاده و در مسیر رسیدن به «ایران قوی، مستقل و پیشرفته» گام برمی دارد.

امروز « سپاه» و « پاسداران» تربیت‌یافته در مکتب اسلام ناب و فرهنگ اصیل اهل‌بیت عصمت و طهارت(س) در کنار سایر قوای مسلح پرافتخار ج. ا. ا بویژه ارتش انقلابی، با برافراشتن پرچم « ما می‌توانیم»، توانایی شگرف و پایان‌ناپذیر ایران اسلامی را در سنگرهای گوناگون سازندگی، جهاد تبیین، هوشیاری در برابر تحریم و توطئه دشمنان قسم‌خورده انقلاب و دفاع از دستاوردهای نظام به رخ جهانیان می‌کشند.

در این روز عزیز از خداوند سبحان تداوم حمایت و همراهی با مردم، استحکام‌بخشی به جبهه مقاومت، تعقیب آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، خنثی‌سازی عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمنان، قدرت‌افزایی دفاعی و محرومیت‌زدایی در گام دوم انقلاب اسلامی را در سایه‌سار عنایات ویژه حضرت بقیه‌الله الاعظم( ارواحنا له الفداء) و تحت رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز برای همه همرزمان دریادل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار شهرام ایرانی

 

بیشتر بخوانید:

تنوع اقوام و مذاهب در ایران یک فرصت است

خودباوری در زمان انقلاب عامل قدرت امروز ایران شده است

اهتزاز پرچم ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران در آمریکای لاتین

الحاق ناودسته پهپادبر به نیروی دریایی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه