English

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی:

تنوع اقوام و مذاهب در ایران یک فرصت است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در نظام اسلامی ما تنوع اقوام و مذاهب یک فرصت است و باید سنت ها و آیین های مختلف در این سرزمین گرامی داشته شود.

تنوع اقوام و مذاهب در ایران یک فرصت است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، امیر دریادار شهرام ایرانی روز شنبه در سخنرانی در جمع راهپیمایان سنندجی اظهار کرد: کردستان سرزمین فداکاری، فرهنگ و هنر است که دارای مردمی باایمان است که در حساس‌ترین برهه‌های این میهن با رشادت در برابر دشمنان ایستاده است.

وی افزود: در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سنندج با افتخار حضور پیدا کرده ایم و بر خود می‌بالیم در اجتماع پرشور مردم انقلابی کردستان هستیم.

دریادار ایرانی تصریح کرد: در این جغرافیا نظام ما هر سال قدرتمندتر می‌شود و دشمنان با هراس افتاده و همه توان خود را به کار گرفته است تا جلوی پیشرفت و اقتدار ما را بگیرد اما دچار اشتباه محاسباتی شده است.

وی افزود: دشمنان سیاست خباثت آلودی از آغاز انقلاب اسلامی را شروع کرده اند که کرد و فارس و شیعه و سنی را از هم جدا کنند و با تفرقه قومی و مذهبی به دنبال ایجاد شکاف در بین مردم ایران هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مردم قهرمان پرور کردستان همواره با بصیرتی مثال زدنی و با دشمن شناسی توانسته اند فتنه‌ها دشمنان را خنثی کنند.

دریادار ایرانی افزود: در نظام اسلامی ما تنوع اقوام و مذاهب یک فرصت است و باید سنت‌ها و آئین‌های مختلف در این سرزمین گرامی داشته شود.

وی اظهار داشت: با همزیستی و اتحاد کامل در راستای پیشرفت و توسعه کشورمان در سایه منویات رهبر معظم انقلاب قدم برمی داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در ایران عزیز همواره برادری و همدلی وجود داشته است و هر کسی غیر از این رفتار کند بر خلاف نظام اسلامی و فرهنگ مردم ایران رفتار کرده است.

دریادار ایرانی افزود: نباید فکر کرد که دشمنان از توطئه‌های خود دست کشیده اند بلکه باید همواره هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اساسی‌ترین باورهایی که انقلاب اسلامی به ما عطا کرده است، عزت و اقتدار است و امروز اگر مردم ایران عزیز است و در سیاست گذاری‌های بین المللی حرف برای گفتن دارد در سایه وجود رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم است.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: دشمنان نه سنی و نه شیعه را دوست دارند بلکه با اسلام مشکل دارند.

وی افزود: اتحاد برای کشورمان مایه برکت است و من بر خود می بالم که به عنوان یک کردستانی در ایران عزیز زندگی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه