English

عضو هیئت علمی و مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد؛

محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استان شامگاه گذشته، ۲۰ بهمن‌ در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،ایرج باقری ساوه، عضو هیئت علمی و مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر افزود: کمیته قرآنی ستاد دهه فجر در راستای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی برنامه‌های ویژه و شاخصی را در سطح استان برگزار کرده است.

مسئول امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با تأکید بر هم‌افزایی و انسجام برنامه‌های قرآنی استان اظهار کرد: هم‌افزایی و منسجم بودن ادارات ذیربط قرآنی موجب می‌شود تا از موازی‌کاری و ناهماهنگ بودن برنامه‌ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه محافل قرآنی در این ایام در تمام ادارات استان برگزار شد، افزود: در این راستا محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته قرآنی استان و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان شامگاه گذشته، ۲۰ بهمن‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

باقری‌ساوه، حضور قاریان برجسته قرآنی در این محافل قرآنی فرصتی ارزشمند برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از حضور این اساتید دانست و گفت: در این محفل قرآنی اساتید برجسته قرآنی استانی حسین عبدالملکی و ایرج باقری‎ساوه به قرائت آیات قرآن پرداختند.

وی در پایان یادآور شد: در این محفل معنوی قرآن دانشجویان برگزیده بییست‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن دانشگاهیان کشور و قاریان و فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان تجلیل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه