English

وحیدی در حاشیه هیات دولت:

دستورالعمل برگزاری تجمعات در چارچوب قانون آماده است

وزیر کشور در حاشیه جلسه دولت با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری تجمعات آماده است گفت: در مجلس هم طرحی در این زمینه وجود دارد و الان بحث است که دستور العمل به قانون تبدیل شود یا نه.

دستورالعمل برگزاری تجمعات در چارچوب قانون آماده است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری تجمعات آماده است، اظهار کرد: در مجلس هم طرحی در این زمینه وجود دارد و الان بحث است که دستور العمل به قانون تبدیل شود یا نه. در دولت هم لایحه ای اماده شده است که اگر تصمیم گیری شد، به مجلس ارسال شود. دستورالعمل هم در وزارت کشور آماده است.

وی یکی از ارکان قدرت آمریکا، دلار است و زمانی که دلار در بین کشورهای مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از ذخایر بانک‌ها با دلار است، خود به خود کمک کردیم که دلار بر قدرت سلطه گری آمریکا تأثیر بگذارد.

وی بیان کرد: زمانی دلار سقوط می‌کند که کشورها دلار را از تبادلات خود خارج کنند و با ارزهای دیگر تعامل داشته باشند و این اقدام باعث می‌شود قدرت امپراطوری آمریکا کاهش پیدا کند.

وزیر کشور تصریح کرد: اگر ما پیمان‌های پولی دوجانبه خود را توسعه دهیم و بتوانیم ارزهای دیگر را وارد معاملات خود کنیم، موجب تضعیف دلار خواهد شد. دلار به صورت غیرواقعی در دنیا چاپ شده و اقتدار اقتصادی برای آمریکا به وجود آورده است.

وحیدی بیان کرد: کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای مطرح دنیا که می‌خواهند سیاست‌های مستقل داشته باشند باید دست به دست هم دهند و با هم همراهی و هماهنگی کنند تا بتوانند ارزهای دیگر را در تعاملات خود مورد توجه قرار دهند. باشگاه تحریمی‌ها باید ارزهای دیگر را مبنای معاملات خود قرار دهند و این موضوع منجر به تضعیف دلار خواهد شد البته این موضوع نیازمند عزم جدی است و کشورهایی که از سیاست‌های استعماری آمریکا ضربه دیدند، باید این تصمیم را اتخاذ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه