English

احمد وحیدی:

باید شاکر ملت با قدرت و امین‌مان باشیم

وزیر کشور گفت: مردم بسیار هوشیارند و به شرایط و اهمیت شرایط کشور توجه دارند لذا باید شاکر چنین ملتی با قدرت و امین باشیم.

باید شاکر ملت با قدرت و امین‌مان باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که روزهای بسیار خوبی در پیش رو است، افزود: دشمنان تلاش دارد تا شوق ، شادابی و امید را دربین مردم ضعیف کنند ، ولی عجیب مردم هوشیارانه عکس العمل نشان می دهند.

وزیر کشور تصریح کرد: مردم بسیار هوشیارند و به شرایط و اهمیت شرایط کشور توجه دارند لذا باید شاکر چنین ملتی با قدرت و امین باشیم.

وحیدی به زلزله خوی اشاره کرد و افزود: برای حل دغدغه مردم خوی بسیج جدی شده است، به شهر خوی آسیب جدی وارد شد ،اما با کارهایی که انجام شد، دغدغه ها بسیار کم شده است.

وی با اظهار این که پیشرفت طرح ها و بازسای و تعمیر خانه تا ۶۰ درصد رسیده است، ادامه داد: به رغم سرما ، اما به صورت گسترده حمایت های جدی به مردم خوی شد ، به طوری که ۹۰هزار چادر در این شهر برپا شده که بیشتر از نیاز جمعیت است.

وی به حضور و کمک هلال احمر، سپاه، ارتش ،فراجا ، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان در زلزله خوی اشاره کرد و گفت: اکنون اردوگاه گسترده ای تهیه شده است تا مردم از سرما در امان باشند، باز سازی منازل شروع شد و برای تامین تغذیه مردم نیز همه تدابیر اندیشیده شده است.

وزیر کشور بیان کرد: همه خدمات عمومی آب ، برق ، گاز و تلفن در خوی همان ابتدای روزهای بعد زلزله وصل شده است، رسانه های معاند در واقع همانند دیگر مسایل کشور در زلزله خوی نیز بسیار دروغ پراکنی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه