English

علی لاریجانی:

اتفاقات اخیر در ایران بزرگنمایی شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: در حوادث اخیر به صورت حقیقی خاکپاشی صورت گرفت و رسانه‌ها آن را بزرگ کردند.

اتفاقات اخیر در ایران بزرگنمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی در دیدار اینترنتی با دانشجویان خارج از کشور دانشگاه صنعتی شریف با بیان این‌که «در کشور ما انسان‌های جهاندیده مثل بسیاری از نخبگان کم نیستند اما مهم این است که چقدر به کار گرفته شوند»، اظهار کرد: در این مدت خاکپاشی به صورت انقلاب کم نبوده و فضای مجازی و رسانه‌ها وضعیت را طوری منعکس می‌کنند که انگار فضا در ایران ایستاست.

وی اضافه کرد: البته نواقصی هم داریم ولی این خاکپاشی جدی است که در حوادث اخیر هم وجود داشت و آن را بزرگ کردند. بودریار (فیلسوف) می‌گوید در دنیای امروز حقیقت جابجا شده و منطبق با واقعیت بیرونی نیست بلکه آن چیزی است که رسانه‌ها روایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما باید نسبت به کسب دانش حریص باشیم و در این زمینه با انگیزه کار کنیم. دانشگاه‌ها هم باید در جذب متفکرین با حداکثر توان حرکت کنند که البته در این زمینه یک مقدار سخت‌گیری صورت می‌گیرد در حالی که در جذب اساتید و نخبگان نباید امساک کرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی درباره رویکرد اقتصادی خود گفت: در بحث اقتصادی، دیپلماسی ما باید یک چرخش قوی داشته باشد و اراده‌ها را برای سرمایه‌گذاری بیشتر کند. از طرفی اولویت رشد اقتصادی باید همراه با عدالت اجتماعی باشد که البته عدالت اجتماعی باید درست تعریف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه