English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

حضور اصحاب رسانه در گفتگو‌ها باعث پختگی و رشد رسانه خواهد شد

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: طی ۹۰ روز گذشته، جنگ ،جنگ رسانه‌ای بود و جوانان و نوجوانان ما از طریق رسانه‌ها مجازی تحت تاثیر قرار گرفتند.

حضور اصحاب رسانه در گفتگو‌ها باعث پختگی و رشد رسانه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر نقش کلیدی رسانه در حوادث اخیر، ابراز داشت: انتظاری که ما از رسانه‌ها در این برهه داشتیم اتفاق‌ نیفتاد. کنش و واکنش های رسانه ای استان در اتفاقات اخیر منفعلانه بود.

وی افزود: در حوادث اخیر همه ما نگران آسیب دیدن جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بودیم و هستیم. می‌دانیم جامعه درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی است و گاها نیز در موضوع عدالت و اقتصاد دچار مشکل شده‌ایم اما راه‌حل برطرف کردن این مشکلات اغتشاش نیست.

صفدری تأکید کرد: مسیر گفتگو از جلسات بعدی، به صورت میز گرد رسانه ای با موضوع نقش‌آفرینی رسانه‌های ملی در دوران اغتشاشات خواهد بود و حضور جدی‌تر اصحاب رسانه در این جنس برنامه‌ها باعث پختگی و رشد رسانه خواهد شد. اصحاب رسانه می توانند نظرات و نکات خود را جهت برگزاری این برنامه به ما منتقل کنند و حتما از پیشنهادات شما عزیزان استقبال خواهد شد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان مشارکت و ارائه پیشنهادات از سوی اصحاب رسانه و روشن نگه‌داشتن چراغ گفتگو در موضوعات مختلف را زمینه‌ساز حل مشکلات جامعه دانست و افزود: هر دولتمردی وظیفه‌اش پاسخگویی به رسانه و اذهان عمومی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه