English

مدیر خبرگزاری موج کرمانشاه:

سواد رسانه‌ای باید ملاک عمل مطبوعات کرمانشاه قرار بگیرد

سروش زنگنه در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، فعالیت در عرصه رسانه‌ای را رسالتی خطیر عنوان کرد و گفت: میزان و ترازوی عملکرد رسانه‌ای در استان را باید با توان سواد رسانه‌ای هر خبرگزاری و یا نشریه‌ای سنجید.

سواد رسانه‌ای باید ملاک عمل مطبوعات کرمانشاه قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیر خبرگزاری موج کرمانشاه در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از دفتر خبرگزاری موج، ضمن تقدیر از نگاه عمل‌گرا مدیریت فرهنگی استان نسبت به عملکرد رسانه‌های استان، ابراز داشت: واقع امر این است که شان و جایگاه هر رسانه را فعالین حاضر در آن بخش است که مشخص می‌کند و ازاین‌رو داشتن تخصص و سواد رسانه‌ای می‌تواند به‌عنوان امری خطیر در قیاس عملکرد افراد محسوب شود.

سروش زنگنه بابیان این مطلب که این خبرگزاری با فعالیت بیش از دوازده سال به‌صورت مستمر سعی در بیان دغدغه‌های اجتماعی کرمانشاه را داشته است، خاطرنشان ساخت: این خبرگزاری افتخار دارد که سال‌های متمادی در امر اطلاع‌رسانی ضمن حفظ اصل امانت‌داری و صداقت در خبر، رسالت مهم خود را بیان دغدغه‌های عموم جامعه حفظ و انتشار داده است.

خبرگزاری موج کرمانشاه

وی خبرنگاران و نویسندگان فعال در خبرگزاری موج کرمانشاه، را دارای جایگاه اجتماعی مطلوب و البته دغدغه مند در امور اصلی جامعه معرفی کرد و گفت: صداقت محوری و درعین‌حال کسب تجربه و دانش رسانه‌ای به‌عنوان امری مهم در پیشرفت و تعالی هر رسانه محسوب می‌شود و ازاین‌رو طی مدت‌زمان حدوداً دوازده‌ساله فعالیت خبرگزاری موج در کرمانشاه، همواره بر امر مطالعه و ممارست در یادگیری تأکید شده است.

مدیر خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص انتظارات رسانه‌ها از حوزه فرهنگ و هنر کرمانشاه به‌عنوان بزرگ‌ترین متولی نظارت بر عملکرد رسانه‌ها نیز اظهار داشت: به‌جرئت می‌توان گفت که بزرگ‌ترین خدمتی که حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه طی سال‌های اخیر انجام داده است، اقدام به شناسایی و ثبت رسانه‌های فعال و دارای مجوز در سطح استان است که می‌تواند به‌عنوان سندی ماندگار سال‌های سال در ذهن تاریخی کرمانشاه به یادگار بماند.

گفتنی است که در ادامه مراسم هریک از خبرنگاران و نویسندگان فعال در خبرگزاری موج کرمانشاه به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه