English

رئیس مجلس بر مرقد شهید سلیمانی:

اخلاص و مردم داری حاج قاسم رمز ماندگاری سردار بود

رئیس مجلس به منظور شرکت در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی وارد کرمان شد و مرقد این شهید را زیارت کرد.

اخلاص و مردم داری حاج قاسم رمز ماندگاری سردار بود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد قالیباف ظهر پنجشنبه وارد فرودگاه کرمان شد و در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و مرقد شهید سلیمانی را زیارت کرد.

حضور در ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهید سلیمانی از جمله برنامه‌های سفر رئیس مجلس به کرمان است.

محمدباقر قالیباف ظهر پنجشنبه در گلزار شهدای کرمان گفت: برای من توفیقی است که بتوانم در جمع زائران مرقد شهید سلیمانی حضور داشته و در جمع این مردم دلداده به شهادت و مکتب سلیمانی باشم.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی یک پاسدار، رزمنده و فرمانده واقعی بود و جا دارد از زواری که در این هوای سرد به گلزار شهدا تشریف می‌آورند تشکر کنم.

رئیس مجلس افزود: تقدیر و تشکر می‌کنم از همه کسانی که به زوار خدمات رسانی می‌کنند امیدواریم همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری مقاوم معظم رهبری پیش ببریم.

وی گفت: امیدواریم از اخلاص و صمیمیت و صفای حاج قاسم نصیب همه ما بشود. اخلاص شهید سلیمانی باعث شده مردم چنین به این شهید توجه کنند، او صادق و مخلص بود و به همین دلیل به این جایگاه رسید.

وی ادامه داد: اینکه اینگونه مردم برای قدردانی از حاج قاسم به میدان می آیند نتیجه تلاش‌های بی وقفه شهید سلیمانی برای مردم بود.

رئیس مجلس بیان کرد: مردم امروز پای کار انقلاب هستند و انشالله که ما مدیران بتوانیم قدر مردم را بدانیم و نسبت به مردم به درستی انجام وظیفه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه