English

امیر حیدری:

شهید سلیمانی، قهرمان ملی و افتخار ایرانیان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهید سردار سلیمانی چهره ماندگار تاریخ مقاومت اسلامی، تجلی وطن پرستی، میهن دوستی، قهرمان ملی و افتخار ایرانیان است که جانش را برای حفظ جان و ناموس ایرانی اهدا کرد و توانست با خدمات خالصانه و بی‌ریای خود، دل‌ها را تسخیر کند.

شهید سلیمانی، قهرمان ملی و افتخار ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن عرض تسلیت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی، مظهر تلاش و خستگی‌ناپذیری بود، گفت: باید رفتار و منش شهید قاسم سلیمانی را در طول زندگی، الگوی خود قرار دهیم. اگر می‌خواهیم در مسیر ایشان قدم برداریم، باید به گونه‌ای رفتار شود تا شهید سلیمانی درست و صحیح معرفی شده تا آحاد جامعه از ایشان الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و بصیرت شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود، افزود: استکبارستیزی علاوه بر بصیرت نیاز به اعتقاد قلبی و ولایتمداری دارد و حاج قاسم سلیمانی به گونه‌ای عمل می‌کرد که همه اعتقاد داشتند که در مقابل استکبار لحظه‌ای کوتاه نمی‌آید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد، اظهار کرد: حفظ ارزش‌های اسلامی انقلابی تنها با اتحاد و همدلی مردم و نیروهای مسلح میسر است و این امر موجب شده دشمن در هر زمینه‌ای که تلاش می‌کند، به نتیجه نرسد. تابع ولایت بودن، دیگر ویژگی برجسته این سرباز وطن بود که با انجام مبارزه خالصانه در رویارویی با شقی‌ترین تروریست‌ها از پای ناایستاد.

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنانش مکتب حاج قاسم سلیمانی را یک شیوه تفکر و نوعی سبک زندگی جریان ساز دانست و تصریح کرد: دنیای استکبار بعد از ۳ سال که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد، دریافته است که مکتب و فکر شهید سلیمانی قابل مهار نیست و از این موضوع در هراس است و موجب جریان سازی تفکر مقاومت اسلامی در جهان شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای عزت اسلام و مظلومان جهان مظلومانه به شهادت رسید، بیان کرد: سردار سلیمانی سربازی شجاع، دلیر و ولایت مدار بود و هرگز به دشمن اجازه عرض اندام در منطقه نداد لذا جنایت آمریکا در ترور این مجاهد نستوه، ملّت ایران را بیدارتر خواهد کرد. این شهید والامقام با تاسی از قرآن و تکیه بر آموزه‌های دینی، داعش را از ریشه نابود کرد و دشمن و ایادی کفر باید بدانند امروز با شهادت این سردار بزرگ، هزاران سردار پیرو ولایت فقیه و دلسوز اسلام در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر مردم دار بودن شهید سلیمانی عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی به واسطه معرفت، اخلاق و ولایتمداری برای همه ما الگویی مناسب است و با همه این ویژگی‌ها عاشق و دل‌داده مردم بود که این مهم را در جای جای زندگی ایشان می‌توان به وضوح دید.

امیر حیدری در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی، به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت و وطن بود، تاکید کرد: او با خداباوری خاص خود توانست توطئه‌های دشمنان را خنثی کند. عشق به میهن و مردم، مؤمن بودن و عاشقانه خدمت کردن شهید سلیمانی، او را در میان دل‌های مردم جای داده است تا جایی که به عنوان قهرمان شجاعت، شهامت و دلاوری شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به امنیت و اقتدار کشور هستند، ادامه داد: سردار شهید سلیمانی با اخلاق و اخلاص خود موجب پایداری انقلاب اسلامی بود و او را می‌توان از جمله بزرگان عرصه دفاع مقدس و نیز نماد ایستادگی و پایداری مردم ایران توصیف کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر دشمن شناسی نوین توسط سردار شهید سلیمانی مطرح کرد: در سال‌هایی که دشمنان با استناد به ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای گسترده در منطقه، هاله‌ای از ابهام و غبار در برابر افکار عمومی دنیا ایجاد کرده و در تلاش برای لاپوشانی تروریسم تکفیری ساخته و پرداخته دستان خود بودند، شهید سلیمانی و یاران ایشان با بهره‌گیری از عنایت الهی و در سایه توسل به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دفاع از کیان امت اسلامی می‌پرداختند.

امیر حیدری در پایان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد خودباوری، خدمت خالصانه و قهرمان ملی است، خاطر نشان کرد: او چهره ماندگار تاریخ مقاومت اسلامی، تجلی وطن پرستی، میهن دوستی، قهرمان ملی و افتخار ایرانیان است که جانش را برای حفظ جان و ناموس ایرانی اهدا کرد. و توانست با خدمات خالصانه و بی‌ریای خود، دل‌ها را تسخیر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی