English

در کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت صورت گرفت؛

مصوبه مجلس درخصوص طرح جدید بانکداری مرکزی بررسی شد

کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، تشکیل جلسه داد و مصوبه مجلس درخصوص طرح جدید بانکداری مرکزی را بررسی کرد.

مصوبه مجلس درخصوص طرح جدید بانکداری مرکزی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج، اعضای کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی در نشستی به بحث و بررسی درباره طرح بانک مرکزی (طرح بانکداری مرکزی جمهوری اسلامی)، مصوب مجلس شورای اسلامی پرداختند و مواد مصوبه جدید را با قوانین پولی و بانکی موجود مقایسه کردند.

 

در ابتدای این جلسه، آقایان دانش جعفری و روسای کمیته‌های کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی دبیرخانه مجمع، به ارائه توضیحات در خصوص تعریف، جایگاه و اهداف و وظایف بانک‌های مرکزی در اقتصاد جهانی و نیز بیان ویژگی‌های طرح مجلس شورای اسلامی در مورد بانکداری مرکزی پرداختند و به سوابق و قانون‌های موجود و جدید بانک مرکزی اشاره کردند.

 

بنابراین گزارش، اعضای کمیسیون پس از بحث و بررسی ابعاد مختلف طرح بانکداری مرکزی تاکید کردند: نظر تخصصی این کمیسیون، در جلسه هئیت عالی نظارت جهت بررسی تطابق و مغایرت این طرح با سیاست‌های کلی ابلاغی، ارائه شود.

 

در این جلسه، آقایان داوود دانش جعفری، حجت الاسلام مصباحی مقدم، محمد مخبر، محمدجواد ایروانی، مهندس محمدرضا باهنر، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، مهندس غلامرضا آقازاده، مهندس سید مرتضی نبوی و علی آقامحمدی، نمایندگانی از وزارت اقتصاد و دارائی، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه