English

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

نیروهای امر به معروف و نهی از منکر بیمه می شوند/ راهکار اجرای آن در دست بررسی است

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:حمایت از این افراد بسیار مهم است چون حاکمیت باید پناهگاه آمر به معروف و ناهی از منکر باشد.

نیروهای امر به معروف و نهی از منکر بیمه می شوند/ راهکار اجرای آن در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سیدعلی خان‌محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اعلام این خبر گفت: در نشست چندی قبل رئیس و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر با وزیر امور اقتصاد و دارایی و مدیران صنعت بیمه کشور با پیشنهاد دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد و موافقت دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی مقرر شد تا نحوه بیمه آمران به معروف و ناهیان از منکر کارشناسی و راهکارهای اجرای آن توسط شرکت های بیمه بررسی شود.

وی با بیان اینکه امروز آمران به معروف و ناهیان از منکر در جمهوری اسلامی کم پناه هستند، تاکید کرد: حمایت از این افراد بسیار مهم است چون حاکمیت باید پناهگاه آمر به معروف و ناهی از منکر باشد.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از نگاه کلان و راهبردی وزارت امور اقتصاد و دارایی به حوزه امر به معروف و نهی از منکر استقبال کرد و گفت: با اعلام آمادگی وزیر امور اقتصاد و دارایی، بدنه کارشناسی و متخصصان حوزه اقتصادی وزارتخانه در مسائلی که ستاد امر به معروف تعیین می کند وارد عمل شده تا با فعال سازی ابزارهای سیاستگذاری و حکمرانی مجموع خروجی نظام اقتصادی کشور به سمت و سوی اهداف مد نظر ستاد متمرکز شود.

حجت الاسلام خان‌محمدی همچنین با بیان اینکه برای جلب اعتماد مردم در امر به معروف باید از دولت شروع کنیم، افزود: سال‌های سال شعار دادیم ولی وقتی به دستگاه های مختلف می رویم در بسیاری موارد کار مردم درست راه نمی افتد و بدحجابی نیز دیده می شود.

وی افزود: درست نیست ارباب رجوع این موارد را ببیند بعد مدیری در قبال برخوردهای نامناسب و بدحجابی کارمندان بی تفاوت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه