English

مهدی رضایی:

نظارت ۲۱۰ تیم امر به معروف بر اجرای شاخصهای ابلاغی عفاف و حجاب استان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بیان کرد: طبق قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۲ دستگاه در خصوص عفاف و حجاب مسوولیت دارند که یکی از آنها ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

نظارت ۲۱۰ تیم امر به معروف بر اجرای شاخصهای ابلاغی عفاف و حجاب استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی رضایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اعلام کرد: ۲۱۰ تیم سه نفره آموزش دیده این ستاد بر روند اجرای شاخصهای ابلاغی عفاف و حجاب اداره های این استان تا ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب نظارت می‌کنند.

رضایی همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: از این تعداد ۱۵۰ تیم در مشهد و بقیه در شهرستانهای خراسان رضوی هستند.

وی تصریح کرد: طبق قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۲ دستگاه در خصوص عفاف و حجاب مسوولیت دارند که یکی از آنها ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و روند اجرای این قانون در سالهای گذشته مغفول مانده بود اما اکنون به حالت اجرا درآمده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی متذکر شد: وظیفه تیمهای سه نفره ستاد، نظارت بر پوشش کارمندان زن و مرد در اداره هاست که به سه روش خودارزیابی دستگاه‌ها، بازرسی محسوس و نامحسوس انجام می‌شود.

وی در ادامه این خبر یادآور شد: در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی، تذکر شفاهی داده می‌شود که ظرف یک هفته باید اصلاح شود در غیر این صورت به مراجع و سلسله مراتب مرتبط منعکس خواهد شد.

رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: پیش از اجرای این طرح، مسایل مربوطه به همه دستگاهها منعکس شده تا مدیران آنها قبل از بازرسی ستاد امر به معروف، زیر مجموعه خود را بررسی کنند تا نیازی به تذکر نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه