English

عفاف و حجاب یکی از مباحث مهم و اولویت دار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عفاف و حجاب یکی از مباحث مهم و اولویت دار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

عفاف و حجاب یکی از مباحث مهم و اولویت دار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمد هاشمی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، افزود:  در این نمایشگاه امکان حضور همه ناشران به خصوص ناشران کوچک در مسیر عدالت بین ناشران عملیاتی شد.

هاشمی با بیان اینکه در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران مساله عفاف و حجاب یکی از مباحث مهم و اولویت دار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، یادآور شد: گاهی انتشار یک فریم عکس یا چند ثانیه فیلم تمام اقدامات و تلاش های انجام شده را زیرسوال می برد؛ از رسانه های جبهه انقلاب انتظار می‌رود قبل از انتشار این قبیل مباحث در درجه اول نسبت به صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند و در مرتبه بعدی این قبیل چالش ها را با حجم اقدامات مثبت دیگر مقایسه کنند.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حوزه علمیه عقبه تئوریک نظام اسلامی است، گفت: شخصیت و جایگاه قم بین المللی است و این شهر متعلق به تمام جهان اسلام و انقلاب است و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم انتظار می رود اتصال و ارتباط خود را با حوزه علمیه و ارتزاق از آن را بعنوان عقبه تئوریک نظام تقویت کند.

هاشمی با تاکید بر اینکه اولویت و رویکرد دولت سیزدهم حفظ ارزش های دینی، انقلابی و بومی است، یادآور شد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خط قرمز خود را بدون لکنت در حفظ ارزش های دینی و اسلامی تعریف کرده و با قدرت در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دبیرخانه دائمی شعر آیینی در قم، تصریح کرد: نگرانی اساتید شعر آیینی از برخی مضامین غیرمتعارف کاملا وارد است و پالایش برخی اشتباهات فاحش در این عرصه تنها از عهده این دبیرخانه بر می آید.

وی با تقدیر از حدود ۵ سال تلاش سیدموسی حسینی کاشانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نیز از اهالی برآمده و پرورش یافته فرهنگ و هنر است.

در این آیین امیرعلی عموزاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه شد. از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عموزاده می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل کتابخانه های استان سمنان، مدیرکل سازمان ملی جوانان استان سمنان و ... اشاره کرد.

عموزاده، تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قم و سمنان در رشته های روانشناسی و الهیات، محقق و پژوهشگر در حوزه فلسفه و عرفان برای کودکان و تدوین کتب متعدد در این زمینه را در کارنامه کاری و علمی خود دارد.

گفتنی است سید موسی حسینی کاشانی در معاونت امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار شد. سیدموسی حسینی کاشانی از ۲۳ بهمن ماه سال ۹۵ عهده دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه