English

محمدصالح جوکار:

سفر اعضای کمیسیون شوراها به روسیه برای تبادل تجربیات صورت گرفت

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: در سفر اعضای این کمیسیون به روسیه جلسات مختلفی با بخش‌های پارلمانی، شهری و سیاسی این کشور برای انتقال تجربیات در حوزه‌های مختلف برگزار کردیم.

سفر اعضای کمیسیون شوراها به روسیه برای تبادل تجربیات صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر تعدادی از اعضای این کمیسیون به روسیه، گفت: در این سفر جلسات مختلفی با بخش‌های مختلف پارلمانی، شهری و سیاسی روسیه برگزار کردیم. از جمله تبادل نظر در خصوص انتقال تجربیات در حوزه مدیریت شهری و برگزاری انتخابات و همچنین کمیسیون‌های مختلف دومای روسیه بخشی از برنامه‌های این سفر ۵ روزه بود.

وی تصریح کرد: در این سفر با معاون رئیس شورای فدراسیون مجلس فدرال روسیه و رئیس کمیسیون امور ساختار خودگردانی محلی شورایِ مذکور دیدار و درباره گسترش تعاملات پارلمانی فی‌مابین دو کشور گفتگو و تبادل نظر شد، در این جلسه که کاظم جلالی، سفیر ایران در فدراسیون روسیه نیز حضور داشت، طرفین با اشاره به سوابق مناسبات خوب پارلمانی فی‌مابین و اراده جدی رهبران دو کشور جهت تعمیق مناسبات، تجاری، پارلمانی و اقتصادی بر ضرورت ارتقای سطح فراگیر روابط در همه عرصه تاکید کردند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حوزه سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت استان‌های مختلف کشور برای توسعه تجارت و بی‌اثر کردن تحریم‌های آمریکا که علیه هر دو کشور وضع شده است صحبت‌های خوبی مطرح شد.

جوکار با اشاره به دیدار گروه پارلمانی کمیسیون شوراها با مسئولین دومای دولتی فدراسیون روسیه نیز گفت: طرفین درباره ساختار انتخاباتی دو کشور و چگونگی مراحل تصویب قانون و مقررات مربوطه رایزنی و بر تقویت تعاملات پارلمانی تاکید کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این سفر، صفری ملک میان، رشیدی کوچی و آصفری به نمایندگی از کمیسیون حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی