English

عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با موج مطرح کرد؛

اجرای سامانه مودیان راهکار جلوگیری از فرار مالیاتی / عدالت مالیاتی در جامعه برقرار شود

نماینده مردم اصفهان و شاهین شهر گفت: سامانه مودیان مالیاتی تاثیر به سزایی بر کاهش فرار مالیاتی در کشور دارد،

اجرای سامانه مودیان راهکار جلوگیری از فرار مالیاتی / عدالت مالیاتی در جامعه برقرار شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج ، نماینده مردم اصفهان و شاهین شهر با بیان اینکه سامانه مودیان مالیاتی تاثیر به سزایی بر کاهش فرار مالیاتی در کشور دارد،عنوان کرد: قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان قطعا سبب برقراری  عدالت مالیاتی  در جامعه می شود. باید ضمن معرفی این طرح،به  تشریح اهمیت و ویژگی های  مهم آن مثل شفافیت وقابل دسترسی بودن برای مردم  هم بپردازیم .

عضو هئیت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با بیان اینکه چند سال پیش قانونی  تحت عنوان صندوق های الکترونیکی تصویب شد،اذعان کرد:این سامانه برای ساماندهی سیستم مالیاتی کشور طراحی و در حال اجراست، از این جهت برای اجرای کامل و دقیق این طرح باید اطلاع رسانی به مردم را راس کار خود قرار دهیم.

غلامحسین دلیگانی با بیان اینکه در حال ‌حاضر باید رسانه ها  علی خصوص رسانه ملی تلاش کند که این طرح را به مردم اطلاع رسانی کرده  و مدرم نسبت به این طرح آگاه کند، یادآور شد: باید ضمن معرفی این طرح، به  تشریح اهمیت و ویژگی های  مهم آن مثل شفافیت وقابل دسترسی بودن برای مردم  هم بپردازیم .

وی افزود: هر چه قدر اطلاعات مردم  در خصوص طرح مودیان بیشتر شود اعتماد آنها هم  افزایش  می یابد.

نماینده مردم اصفهان و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اجرای دقیق قوانین مالیات و طرح مودیان  مشکلات حوزه مالیات هم حل می شود، تصریح کرد: با اجرای طرح پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در صورت نیاز قوانین نیز اصلاح می شوند.

دلیگانی با بیان اینکه  اجرای اصولی  و دقیق این طرح  باعث شفاف سازی در اقتصاد می شود، افزود: با اجرای این طرح  درآمد دولت  افزایش یافته و از طرفی اعتماد مردم به نسبت به این طرح بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه مودیان تاثیر به سزایی بر اقتصاد خواهد داشت، اذعان کرد: اجرای چنین طرح ها و قوانینی می تواند، سلل ایجاد رقابت سالم و البته شفافیت اقتصاد شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه سامانه مودیان مالیاتی تاثیر به سزایی بر کاهش فرار مالیاتی در کشور خواهد شد،عنوان کرد:این طرح هم چنین سبب برقراری  عدالت مالیاتی  در جامعه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه