English

بهادری جهرمی در حاشیه دولت:

زمان برداشت یارانه واریزی بلند مدت نخواهد بود/ سایتی برای ثبت نام جاماندگان یارانه معرفی خواهد شد

سخنگوی دولت در رابطه با زمان برداشت یارانه واریزی گفت: در خصوص زمان برداشت مبالغ یارانه‌های واریزی مطابق اطلاعیه ستاد مربوطه، به تدریج میزان امکان برداشت و زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد و بلند مدت نخواهد بود.

زمان برداشت یارانه واریزی بلند مدت نخواهد بود/ سایتی برای ثبت نام جاماندگان یارانه معرفی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز در جلسه دولت گزارشی از روند و پیشرفت برنامه‌های اصلاح در نظام پرداخت یارانه‌ها که در طول سال‌های گذشته برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده بود، طرح شد و فرایند این حوزه مطرح شد.

وی عنوان کرد: بلافاصله بعد از این جلسه، جلسه ستاد تنظیم بازار در حال برگزاری است و تقریباً به صورت روزانه جلسات این ستاد در حال برگزاری است.

موافقت دولت با لغو روادید ایران و قطر

سخنگوی دولت از موافقت دولت با لغو روادید ایران و قطر خبر داد و گفت: روادید و گذرنامه‌های خاص لغو شد تا رفت و آمدها و ارتباطات با سهولت بیشتری برقرار شود. ان شاالله این شرایط در ظرفیت جام جهانی نیز قابل استفاده خواهد بود.

بهادری جهرمی در رابطه با دیگر مصوبات جلسه امروز هیئت وزیران، تصریح کرد: اساس نامه‌ای به پیشنهاد وزارت جهاد و گردشگری به تصویب رسید. آیین نامه‌ای در خصوص تامین شهریه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، معضلاتی در دانشگاه‌های دولتی و آزاد به همراه داشت که با پیشنهاد بنیاد شهید و ایثارگران اصلاحاتی در آیین نامه مذکور صورت گرفت تا شاهد مشکلاتی در این حوزه نباشیم.

وی در رابطه با زمان برداشت یارانه واریزی تصریح کرد: در خصوص زمان برداشت مبالغ یارانه‌های واریزی مطابق اطلاعیه ستاد مربوطه، به تدریج میزان امکان برداشت و زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد و بلند مدت نخواهد بود و زمان اعلام قیمت‌ها این امکان فراهم خواهد شد.

برای همه بزرگواران دو ماه واریز شده است که مسدود است

سخنگوی دولت افزود: یک ماه واریز صحت ندارد بلکه برای همه بزرگواران دو ماه واریز شده است که مسدود است و متعاقباً آزاد خواهد شد. برای میزان دهک بندی سایت وزارت رفاه در حال پاسخگویی است. در مورد کسانی که ثبت نام نکردند به دلیل اینکه از سال ۹۳ ثبت نام جدید صورت نگرفته، قرار است حمایت صورت گیرد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را در این زمینه معرفی خواهد کرد که امکان ثبت نام وجود خواهد داشت و اطلاعات لازم برای ثبت نام به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

جزئیات یارانه جدید/ نحوه اعتراض کسانی که یارانه نگرفتند، اعلام شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علیرضاتختی

    من وخانواده ۴نفری ام جزوجاماندگان هستم لطفایارانه ماراواریزکنید(ازسیدمحرومان اقای رییسی تقاضادارم به فکرماهم باشندممنون)

  • صمد پناهی

    من در این کره خاکی یک میلیون تومان کل دارایی من هست و یک پیکان گزاره مدل 1374 که قابل سوار شدن نیست چون بنزین را میخورد جانباز 96 درصد هستم تو کربلایی چهار و پنج موجی شدم با شناسنامه برادر بزرگم که فوت کرده بود 13,سال داشتم رفتم جبهه و شدم معلول برای چی یارانه من را قطع کردید از من فقیر تر هم هست من اجازه میدهم تمام اموال من را بازدید کنید تورم آمده پایین یا پول پیدا کردم من چرا چرا من پول ندارم 🍞 نان بگیرم خجالت نمیکشید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه