English

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:

یارانه واریزی فعلا قابل برداشت نیست/ زمان برداشت از سوی دولت اعلام می شود

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: زمان استفاده از یارانه واریزی جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد، اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

یارانه واریزی فعلا قابل برداشت نیست/ زمان برداشت از سوی دولت اعلام می شود

به گزارش خبرگزاری موج، روابط‌عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد، اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

طبق این اطلاعیه، کسانی که به نحوه دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتراض خود را ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ابراهیم محمدی

    خداوکیلی من به این یارانه قست وام میدم چرا نمی‌شود برداشت کنی توروخدا یک فکری بکنید

  • محبوبه ستوبر

    درود من از سال ۹۳ دیگه یارانه ای دریافت نکردم خواهشمندم رسیدگی کنید کد ملی ۵۸۳۰۰۳۲۵۷۰تاریخ تولد۱۳۷۳/۸/۴ازدواج کردم جدا شدم هرجایی میرم میگن یارانه شما حذف شده

  • ناشناس

    سلام بهتر این این است که نفری بیست هزار تومان از نه دهک کسر ونفری صد وهشتاد هزار تومان برای دهک دهم واریز وبساط این همه جار وجنجال وحذف واضافه وحساب وکتا مال مردم برچیده شود تا برای مردم هم شفاف شود که واقعا دولت به چه تعداد یارانه می دهد نه این که از هر کس سوال می کنیم میگن یارانه ما قطع شده در نتیجه اون یک دهک دهم را گذارشتند برای راه گم کردن

  • حسین رضایی

    رتیانه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه