English

مرتضی آقاتهرانی در گفتگو با خبرگزاری موج:

بررسی طرح صیانت با قوت در کمیسیون مشترک پیش می‌رود/ اهداف طرح صیانت با بررسی آن در صحن مجلس تغییر نمی‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: بررسی طرح صیانت، در کمیسیون مشترک مجلس به قوت خود باقی است و این کمیسیون همچنان کار بررسی آن را انجام خواهد داد.

بررسی طرح صیانت با قوت در کمیسیون مشترک پیش می‌رود/ اهداف طرح صیانت با بررسی آن در صحن مجلس تغییر نمی‌کند

مرتضی آقا تهرانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره آخرین وضعیت طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، گفت: سیاست گذاری های طرح صیانت با شورای عالی فضای مجازی است که اعضای آن نسبت به بررسی آن ورود کردند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر بررسی چند ماده از طرح صیانت در شورای عالی فضای مجازی تمام شده و تنها یک الی دو ماده از آن باقی مانده است که بدون شک بعد از اتمام بررسی همه مواد آن، این طرح برای قانونگذاری به مجلس باز خواهد گشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به ادامه فعالیت طرح صیانت در کمیسیون مشترک، تاکید کرد: اگرچه نمایندگان خواستار بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس شدند، اما هنوز هیچ چیزی در این خصوص به صحن مجلس نیامده است.

 

بیشتر بخوانید:

بررسی طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی منتقل نشده است/ مجلس بالای سر طرح صیانت است

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، در کمیسیون مشترک مجلس به قوت خود باقی است و این کمیسیون همچنان کار بررسی این طرح را انجام خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس، ضمن دفاع از طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، بیان داشت: بدون شک اگر هم این طرح وارد صحن مجلس شود، اهداف آن تغییر نخواهد کرد، چراکه معتقد هستیم این طرح اقدام درستی است که به خوبی جلو می رود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته این حق نمایندگان است تا اگر خواستند طرح صیانت را متوقف کرده یا آن را در صحن مجلس مورد بررسی قرار دهند، اما آنچه که در حال حاضر مشخص بوده آن است که بررسی طرح صیانت با قوت در کمیسیون مشترک جلو می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه