English

سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده‌های شهدا و جانبازان ابلاغ شد

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا به وکالت از رهبر انقلاب سلام ایشان را به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ابلاغ کرد.

سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده‌های شهدا و جانبازان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا به وکالت از رهبر انقلاب سلام ایشان را به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ابلاغ کرد.

سرلشکر صفوی در کنگره بزرگداشت سرداران و ۴۰۰۰ شهید سرافراز منطقه ۱۷ تهران گفت: از سوی مقام معظم رهبری وکالت دارم که سلام ایشان را به همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران برسانم. برگزاری این چنین مراسمی نوعی جهاد تببین و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و در حفظ روحیه ملت ما تأثیرگذار است.

به گفته دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، خون فرزندان شهید شما راه کربلا را باز کرد و خون شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد، همان طور که در گذشته مشاهده کردیم که به سر رژیم بعث چه آمد و نیرو‌های آمریکایی بعد از جنگ ۲۰ ساله در افغانستان به هیچ جا نرسیدند.

سرلشکر صفوی گفت: این موارد به دلیل اقتدار ایران است و این اقتدار را مرهون خانواده شهدا هستیم. باید جهاد تبیین را به صورت جدی پیگیری کنیم و شهدا را با ساخت فیلم و کتاب به جامعه معرفی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه