English

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به سه جانباز دفاع مقدس تبریزی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در منزل سه تن از جانبازان سر افراز دفاع مقدس در تبریز سلام رهبر معظم انقلاب را به آنها ابلاغ کرد.

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به سه جانباز دفاع مقدس تبریزی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم به مناسبت سالروز میلاد ابالفضل العباس (علیه السلام) با حضور در منزل جانبازان ۷۰ درصد آقایان محمدرضا اعتصامی راد، علی رضایی و حسین خرده فروش باسمنج روز جانباز را به آن‌ها تبریک گفت و از مجاهدت‌های آن‌ها تجلیل کرد.

امام جمعه تبریز در این دیدار‌ها با تکریم خدمات ایثارگرانه همسران جانبازان گفت: بانوانی که با جانبازان عزیز زندگی مشترک دارند خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده‌اند و به‌ عنوان یک پرستار نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید از روحیه بالای انقلابی جانبازان درس بیاموزیم ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران مردم باید با درس آموزی از اعمال و رفتار‌های خدایی این انسان‌های والا و با پرهیز از تظاهر و ریاکاری گره‌های زندگی آحاد جامعه را باز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آرامش کشورمان مدیون فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز است و همه باید قدر این نعمت را بدانند و در راه دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب مانند آن‌ها جهادی عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه