English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

سازمان ثبت اسناد و املاک جزو سازمان های پیشگام در تحول اداری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک جزو سازمان های پیشگام در تحول اداری است.

سازمان ثبت اسناد و املاک جزو سازمان های پیشگام در تحول اداری است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با وی اظهار داشت: به قضاوت خیلی ها که در امر ارزیابی های دقیق هستند، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز از حیث تحول اداری، در بین همه دستگاه های کشور جزو پیشرفته ترین ها است.

امام جمعه تبریز افزود: با به روز بودن این سازمان نیازهای مردم نیز در این بخش برآورده می شود. 

وی اضافه کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمانی با ۱۰۰ سال قدمت است که در این مدت و در گذر زمان، فرایندها و پیچیدگی های زیادی که عارض شده بود و همچنین شیوه های سنتی را در سال های اخیر تغییر داده و با اصلاح فرایندها، ضمن جلوگیری از کاغذبازی، ارائه خدمات را تسهیل کرده که قابل تحسین است.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: خوشحال کننده ترین موضوع این است که برابر گزارش های ارائه شده، سامانه های مجازی سازمان ثبت اسناد طوری تعریف شده که نیازی به حضور فیزیکی افراد نیست.

امام جمعه تبریز ابراز کرد: برای ارتقای سلامت اداری، سرعت در امورات و نیز شفاف سازی در حوزه اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است باید شیوه ها عوض شود که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گام های اثربخشی را برداشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه متاسفانه در سال های گذشته نگاه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فقط درآمدزایی بوده است، گفت: چنین نگاهی صحیح نیست و باید نیازمندی های مردم به نحوی باید تامین شود.

وی افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک، در زمره نهادهای مهم حاکمیتی است که بر پایه قانون مدون، ماموریت های مهم را در چارچوب نظام اداری کشور بر عهده دارد.

حجت الاسلام آل هاشم، تثبیت حقوق مالکیت افراد در شئون مختلف را مهم ترین کارکرد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست و اضافه کرد: تحقق این مهم باعث می شود حقوق افراد در تعارض با یکدیگر قرار نگیرد و بر همین اساس از وقوع بسیاری از منازعات در جامعه جلوگیری می شود و یا به اختلافات پایان داده می شود که زمینه ساز استقرار و تحکیم امنیت قضایی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از تلاش های مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی ادامه داد: ما از مسئولان استان راضی هستیم و بدون اینکه حاشیه ای داشته باشند ایفای خدمت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه