English

امام جمعه تبریز:

قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز نقطه آغاز وحدت ملی بود/واردکردن شوک به مذاکرات بازی نخ نما شده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تبریز و حرکت ۲۹ بهمن یک نقطه آغاز این وحدت ملی بود گفت: از دیگر امتیازات تبریزی ها ارادت به اهل بیت علیه السلام است.

قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز نقطه آغاز وحدت ملی بود/واردکردن شوک به مذاکرات بازی نخ نما شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز اظهار داشت: ۲۹ بهمن مردم تبریز نه فقط موجب استمرار مبارزه بر علیه طاغوت شد بلکه سرمشق سایر شهرهای ایران شد تا بزرگداشت های چهلم شهدا را موجب شوند و در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی ختم شد.

وی با بیان اینکه تبریز و حرکت ۲۹ بهمن یک نقطه آغاز این وحدت ملی بود، افزود: از دیگر امتیازات تبریزی ها ارادت به اهل بیت علیه السلام است و همواره پرچم اهل بیت را بر فراز قله دلهایشان و حب آل علی را در قلب هایشان دارند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز گفت: از عمق دل از مقام معظم رهبری که به صورت مجازی با مردم تبریز دیدار کردند و از بیانات ارزشمندشان همگی بهره مند شدیم تشکر می کنم.

حجت الاسلام آل هاشم اعلام کرد: رهبرا با تو عهد می بندیم اگر جان خود را هم از دست بدهیم بر سر عهدمان با ولایت باقی بمانیم.

وی همچنین ادامه داد: ۲۹ بهمن فراموش شدنی نیست چون این روز روز بیداری مردم آذربایجان است و اگر این حرکت نبود استمرار انقلاب با مشکل مواجه می شد اما با با حمایت شهید محراب حضرت آیت الله قاضی طباطبایی و مردم انقلابی تبریز ۲۹ بهمن نقش خود را ایفا کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش بازاریان، طلاب و دانشگاهیان در قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز یادآور شد: نقش بازاریان به خصوص در این جریان فراموش شدنی نیست و در کنار دانشگاهیان نقش عمده ای را ایفا کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به روند مذاکرات وین و طرح این پرسش که صهیونیست‌ها در وین چه می خواهند؛ اظهار کرد: مذاکرات وین با فراز و فرودهایی ادامه دارد و همه بر یک نکته تفاهم دارند که ایران با یک بسته پیشنهادی آمده و پای توافقی را امضا می‌کند که تضمین محور بوده و قابل راستی آزمایی باشد.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: البته حضور صهیونیست ها در وین حکایت از سناریوی جدیدی دارد که جهت امتیازگیری بیشتر از ایران متصور است.

وی یادآور شد: اما آمریکا، سه کشور اروپایی و به خصوص رژیم درمانده صهیونیستی باید بدانند که بازی های آنها با تغییر مهره و تغییر سناریو، سودی برایشان نخواهد داشت.

امام جمعه تبریز گفت: قطعی نمایی توافق برای ایجاد در نرمش ایران و همچنین جهت شوک وارد کردن به مذاکرات یا قطع مذاکره از یک طرف و جنگ های سایبری از طرف دیگر بازی نخ نمایی است که ایران دست آنها را خوانده و بر این اساس بدانند هرگز به شرایط سال قبل از ۱۳۹۲ بر نخواهیم گشت.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به ضرورت مبارزه با انحرافات، تاکید کرد: مبارزه با فساد جهاد همه جانبه است.

وی همچنین با گرامیداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از افرادی که در تولید داخلی، مصرف تولید داخلی، رونق تولید، سرمایه گذاری و اشتغال تلاش می کنند قدردانی کرد و گفت: این افراد در رونق اقتصادی کشور نقش اصلی را دارند.

امام جمعه تبریز همچنین با تسلیت فوت دکتر جبارزاده استاندار اسبق آذربایجان شرقی از خدمات وی تجلیل و یاد و خاطره اش را گرامی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی