English

رئیس جمهور در بدو ورود به گرگان:

گردشگری و کشاورزی دو ظرفیت بزرگ استان گلستان است

رئیس جمهور در بدو ورود به استان گلستان با اشاره به دغدغه مردم این استان در حوزه اشتغال، گفت: این اسنان قطب گردشگری و کشاورزی کشور خواهد شد.

گردشگری و کشاورزی دو ظرفیت بزرگ استان گلستان است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس جمهور دقایقی پیش در بدو ورود به استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات با عرض ادب و احترام به ساحت مقدس شهدا، استان گلستان را استانی با ظرفیت های بسیار بالا در حوزه های مختلف دانست و گفت: این استان قطب کشاورزی است، در صنعت دارای طرفیت های بسیاری را داراست و در گردشگری بسیار حائز جایگاه والایی است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه استان گلستان امروز با مشکلات بسیاری رو به روست و معضل بیکاری و دغدغه خانواده ها برای اشتغال جوانان از مهمترین ضرورت های استان است، خاطرنشان کرد: باید با پیروی از سرداران شهید این استان کارهای ماندگاری را برای استان انجام داد.

رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و معاونین خود در سفری یک روزه به گلستان رفته است که وزیر نیرو در گرگان، وزیر اقتصاد در علی آبادکتول، وزیر بهداشت در رامیان و آزادشهر، وزیر کار در مینودشت و گالیکش، وزیر ورزش و جوانان در کلاله و مراوه تپه، وزیر میراث فرهنگی در گنبدکاووس و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در کردکوی و بندرگز حاضر خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه