English

افتتاح دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد مقدس

رییس هیات مدیره انجمن دفاتر مسافرتی خراسان رضوی بیان کرد: تمامی خدمات روادید از جمله جمع آوری اطلاعات بیومتریک مانند انگشت نگاری، عکس و سایر امور مربوط به اخذ روادید کشورهای جهان در این مرکز انجام می شود.

افتتاح دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید ولی زاده رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: افتتاح دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد مقدس که به این ترتیب مشهد پس از تهران دارای دومین مرکز صدور ویزا در بین استان ‌های کشور شده است.

ولی زاده در ادامه این خبر گفت: این مرکز روند صدور روادید کشورهای عضو اتحادیه اروپا ( شینگن ) و سایر کشورهای جهان را پیگیری و عملیاتی می کند و روزانه عده زیادی از هموطنان خراسان رضوی و سایر استان‌های کشور با اهداف مختلف گردشگری، تجاری و تحصیل قصد سفر به کشورهای مختلف جهان را دارند.

رییس هیات مدیره انجمن دفاتر مسافرتی خراسان رضوی ادامه داد: از این‌ رو باید برای دریافت روادید آن کشور به شرکت های ارائه دهنده خدمات روادید مانند مرکز «ویزا سنتر مشهد» مراجعه کنند و وظیفه اصلی این شرکت ها تسهیل و تسریع دریافت روادید از کشورهای مختلف است.

وی تصریح کرد: افرادی که متقاضی اخذ روادید خارج از کشور هستند می توانند این خدمات را در شهر مشهد دریافت کنند و این مساله از آن جهت مهم است که در شرایط فعلی کشور و قرمز شدن نقشه کرونایی اکثر شهرها از جمله تهران، دیگر نیازی به حضور در تهران و مراجعه به سفارتخانه ها ندارند.

رییس هیات مدیره انجمن دفاتر مسافرتی خراسان رضوی متذکر شد: تمامی خدمات روادید از جمله جمع آوری اطلاعات بیومتریک مانند انگشت نگاری، عکس و سایر امور مربوط به اخذ روادید کشورهای جهان در این مرکز انجام می شود.

وی یادآور شد: به طور قطع هموطنان ساکن در استان های دیگر کشور متقاضی استفاده از خدمات این مرکز در مشهد خواهند بود تا علاوه بر زیارت امام هشتم شیعیان (ع) در محیطی امن و در سریعترین زمان ممکن روادید خود را دریافت کنند.

ولی زاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: این اقدام سبب افزایش زائر و توسعه و گسترش گردشگری زیارتی و تفریحی در شهر مشهد خواهد شد و از این‌ رو بر رونق مکانهای گردشگری نیز می افزاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه