English

فاطمی امین:

نباید خطای مدیران و شرایط اقتصادی کشور را به کسب و کار تعمیم بدهیم

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: یک بنگاه و کسب و کار یک موجود زنده است و مستقل از مدیریت و سرمایه داران است، ما نباید خطای مدیران و شرایط اقتصادی کشور را به کسب و کار تعمیم بدهیم.

نباید خطای مدیران و شرایط اقتصادی کشور را به کسب و کار تعمیم بدهیم

به گزارش خبرگزاری موج، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت در صحن علنی امروز مجلس در دفاع از طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و واحدهای صنعتی گفت: یک بنگاه و کسب و کار یک موجود زنده است و مستقل از مدیریت و سرمایه داران است، ما نباید خطای مدیران و شرایط اقتصادی کشور را به کسب و کار تعمیم بدهیم.

این عضو هیات دولت معتقد است که اگر مدیری خطایی می‌کنند و اگر فضای اقتصادی کشور باعث می‌شود مشکلاتی در مسیر آنها به وجود بیاید ضرر و زیان آن نباید به تولید وارد شود. نکته بسیار مهم دیگر این است که ثروت کشور منابع انسانی نیست بلکه ثروت کشور  در مقیاس ملی کسب و کار‌ها هستند.

وزیر صنعت گفت وقتی کسب و کار‌ها تشکیل شوند تولید و سرمایه گذاری شکل می‌گیرد، هر چقدر کسب و کار‌ها را حمایت کنیم و آنها را از آسیب‌های مدیریتی و اقتصادی حفظ کنیم در راستای کمک به حفظ سرمایه کشور است. رئیس‌جمهور از این طرح حمایت کرد، و جمع بندی دولت این شد که با این طرح موافقت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه