English

استاندار خراسان رضوی:

کارگران آیینه‌ تمام‌ نمای رهایی از وابستگی‌ به تحریم ها هستند

علیرضا رشیدیان در پیامی روز جهانی کارگر را به تمام فعالان عرصه تولید و اقتصاد کشور به ویژه کارگران تبریک گفت

کارگران آیینه‌ تمام‌ نمای رهایی از وابستگی‌ به تحریم ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: کارگران جلوه امید بخش  عرصه خودکفایی و بازوان توانمند کشور درتحقق شعار حمایت از کالای ایرانی هستند.

وی افزود: بدون شک روز کار و کارگر که به نام کارگران بی ادعا و تلاشگران این مرز و بوم مزین شده است ، این عزیزان آیینه تمام نمای رهایی از وابستگی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و غلبه بر تحریم ها و دسیسه های ناتمام دشمنان این نظام و ملت می باشند.

رشیدیان یادآورشد: امروزه در کنارفرهنگ سازی در جامعه برای مصرف تولیدات داخلی، بیش و پیش از همه ضرورت بر ارتقا کیفیت  تولیدات داخلی است ، تولیداتی که نتیجه تلاش خستگی ناپذیر کارگرانی است که در گرما و سرما ، شرایط سخت و دشوار از کار در معادن گرفته تا کوره های مواد مذاب و غیره برای آبادانی این مرز و بوم و استقلال میهن می کوشند.

استاندارخراسان رضوی گفت: امروزه بخش عمده موفقیت در پیشرفت و غلبه بر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان را مدیون همت و تلاش مضاعف این قشربی‌ادعا و ایثارگران هستیم ، در حال حاضر نیاز محوری این کشور و نظام به ویژه در سال حمایت از کالای ایرانی آن است که تلاشگران عرصه‌ کار و سازندگی با تجهیز خود به علم و دانش روز و بهره ‌گیری از توان و تخصص و تجربه خود در عین ارتقا کیفیت ، افزایش بهره وری و کاهش قیمت تمام شده ونتیجه رونق حضور در بازارهای داخلی و خارجی برای این مهم گام های موثر و بلندی برداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک، نامگذاری امسال با نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر فرزانه‌ انقلاب بیش از همه بیانگر اهمیت فراوان و تاثیرگذار این قشر سخت‌کوش در مسیر نگرش عالمانه و آرمان‌خواهانه آنان در عرصه‌ پیشرفت، خودکفایی ، وحدت و همسویی جامعه در استفاده از کالای ایرانی و ارزش‌گذاری به این تلاش ها می باشد.

علیرضا رشیدیان درپایان اظهار کرد : ما  در راستای اهداف دولت خدمتگزار تدبیر و امید تلاش مان در نکوداشت هرچه بیشتر کارگران و توجه به مشکلات و رفع موانع معیشتی این قشر سخت‌کوش و مهم جامعه در کنار سایر اقشار و گروه های مردمی است.ما خود را خادم مردم بویژه کارگرانی می دانیم که با همت بلند شان چرخه پیشرفت اقتصادی کشور را به حرکت درآورده و سرعت می بخشند و به این خدمت افتخار
می کنیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه