English

سرلشکر موسوی:

آموزه‌های دفاع مقدس مورد نیاز امروز و فردای کشور است

فرمانده کل ارتش گفت: آموزه‌های دفاع مقدس مورد نیاز امروز و فردای کشور است

آموزه‌های دفاع مقدس مورد نیاز امروز و فردای کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در سومین روز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه شما پرچمداران روایت مقطع بی‌نظیر دفاع مقدس هستید، گفت: تلاش‌های خالصانه‌ای برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آموزه های دفاع مقدس واقعاً مورد نیاز امروز و فردای کشور است. اگر ملتی اراده کند با توکل به خدا روی پای خود و با تبعیت کامل از رهبری در مقابل همه دنیای شرک و کفر از حق دفاع کند، پیروز و موفق خواهد بود .

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: دفاع مقدس یکی از مهمترین نمادهای وحدت ملی و قدرت اراده ملت برای دفاع از آرمان هاست. واقعاً تقلیل سطح این دانشگاه بزرگ به قول سردار کارگر به جناحی و بخشی کردن، خطای بزرگ راهبردی است. همه حکایت کنندگان، راویان و نمادها و همه آثارها باید مبین عظمت دینی و ملی این مقطع مهم باشند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرازهایی از بیانیه گام دوم فرمودند: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت اگر از آن‌ها به درستی استفاده نشود دشمنان آن‌ها را تحریف خواهند کرد از همه ابزارها برای تحریف آن بهره‌گیری می‌کنند و حقیقت را از دشمن و پیاده نظامش نمی‌توان شنید.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال عمر پربرکت خود، دستاورهای عظیمی کسب کرده که مهمترین آن حماسه دفاع مقدس و جبهه مقاومت که شاخه برکشیده دفاع مقدس است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس در امتداد عاشورا است، خاطرنشان کرد: اگر در حوزه دفاع مقدس کاری هم نکنیم راه خود را ادامه خواهند داد چراکه این راه حق است.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: یکی از ثمرات بسیار مهم دفاع مقدس خانواده شهدا و فرزندانشان هستند که مایه سربلندی و تضامین موفقیت کشور هستند؛ خانواده شهدا و فرزندان آن‌ها از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است و ما در حفط و نشر این آثار هم مسئولیت داریم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه آموزه‌های دفاع مقدس مورد نیاز امروز و فردای کشور است، گفت: دفاع مقدس نشان داد اگر ملتی به خود اتکا باشد و از رهبری تبعیت کند می‌تواند در مقابل دنیای شرک از حق دفاع کند و پیروز و موفق شود.

سرلشکر موسوی گفت: روز به روز و دقیقه به دقیقه دفاع مقدس جای کار دارد و درس آموز است.

وی با بیان اینکه خورستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان خودشان یک موزه هستند، گفت: باید کاری صورت گیرد که وقتی مردم وارد این شهرها می‌شوند احساس کنند وارد موزه‌ای از ارزش‌ها و مقطع بی‌نظیری از انقلاب اسلامی می‌شوند.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز نسلی که دفاع مقدس را درک نکرده نیازمند آن است که بداند برای موفقیت هیچ چالشی نمی‌تواند در برابر آن ایستادگی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه