English

خضریان خبر داد:

قول زاکانی برای جمع آوری تمامی معتادان متجاهر از سطح شهر

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از نحوه توجه و رسیدگی به شهرهای حاشیه پایتخت و ناوگان حمل و نقل با حضور شهردار و اعضای شورای شهر خبر داد.

قول زاکانی برای جمع آوری تمامی معتادان متجاهر از سطح شهر

به گزارش خبرگزاری موج، علی خضریان ​در توضیح نشست عصر سه شنبه مجمع نمایندگان تهران با " علیرضا زاکانی " شهردار و اعضای شورای شهر تهران به خبرنگاران، گفت: در ابتدای این نشست شهردار تهران گزارشی از وضعیت تهران در ابعاد مختلف مدیریت شهری ارائه کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: در این جلسه با تاکید بر هم‌افزایی مجلس، شهرداری و شورای شهر تهران جهت رفع مشکلات پایتخت و برگزاری نشست‌های مداوم با اعضای شورای شهر، پیشنهاد نمایندگان مبنی بر تشکیل کارگروه‌های مشترک مورد تایید قرار گرفت.

او ادامه داد: موضوعاتی مانند ایجاد هماهنگی برای حضور مشترک در میان مردم تهران و آمادگی مجلس برای حل مشکلات پایتخت، توجه به حکمرانی شفاف و عادلانه، انجام اقدامات ضروری و اصلی و برنامه‌ریزی و توجه به شهرهای حاشیه‌ای تهران در این جلسه بررسی شد.

نماینده مردم تهران با اشاره به موضوع رفع مشکل تداخل حریم میان شهرداری تهران و دیگر شهرها در این جلسه تصریح کرد: تعیین تکلیف تقاطع غیرهمسطح در سه‌راهی شهریار و اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار این پروژه، توسعه شبکه مترو پایتخت برای مقابله با آلودگی تهران، گزارشی از پروژه مکان‌یابی و جانمایی آرامستان‌های جدید و توجه به حوزه سلامت پایدار نیز در این نشست بحث و بررسی شد.

خضریان افزود: موضوع ترافیک، مباحث اجتماعی و فرهنگی، تشکیل کارگروه‌های موضوعی، پیگیری احیای جهاد سازندگی در پایتخت و پرداخت بدهی دولت به شهرداری، حوزه تمیزکاری و پسماند شهری و فرسودگی حمل و نقل عمومی نیز در این‌جلسه مطرح و مقرر شد در کارگروه‌های مشترک پیگیری شوند.

وی خاطرنشان کرد:  با عنایت به اینکه تحول در روح و کالبد شهر از ضروریات شهری چون تهران می‌باشد و در تلاش هستیم اقدامات جدی در این خصوص با کمک شهرداری داشته باشیم؛ شهردار تهران قول مساعد داد تا با همکاری سایر دستگاه‌ها تمامی معتادان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه