English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سامانه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از یگان های این منطقه پدافندی بازدید کرد.

سامانه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید و با کارکنان  دیدار و گفت و گو کرد.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز عملیات مشترک جواد الائمه(ع) این منطقه پدافندی در جمع کارکنان  گفت: اینکه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) پدافند را اولویت اول می خوانند بیانگر اهمیت کار شماست.

وی با اشاره به آیه«خذو حذرکم» بیان کرد: یک معنای«حذر» هوشیاری است یعنی خداوند می‌فرماید: هوشیاری کامل خود در مقابله با دشمن را حفظ کنید زیرا تا زمانی که دشمن ما را هوشیار ببیند فکر تجاوز و حمله به ما را از سر خود بیرون خواهد کرد و این هوشیاری و مراقبت شبانه روزی موجب ناامیدی دشمن می شود.

محمدحسنی ادامه داد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمن است و وحدت کامل و عملی بین ارتش و سپاه در این بخش از خواسته‌های رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا بوده که بحمد الله محقق شده است.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه این بازدید با کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب نیز دیدار و از همراهی خانواده ها در انجام هرچه بهتر ماموریت های نظامی قدردانی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های عقیدتی سیاسی این منطقه پدافندی تصریح کرد: برنامه‌های اجرا شده نمایانگر تلاش‌های چشمگیر، روحیه مخلصانه و جهادی کارکنان است که تداوم آن مورد انتظار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه