English

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تحت آموزش قرار گرفتن ۵ هزار نفر از کارکنان ارتش در دوره‌های معارف مهدویت خبر داد و گفت: هدف از این دوره نشان دادن نقش ارتش در مهدویت و تبدیل شدن ارتش به کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی ارتش حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در  مراسم اختتامیه کارگاه مهدویت و سبک زندگی مهدوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ارتش با اشاره به برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در طول سال، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و شیوه نامه‌های ارسالی تا پایان سال ۳۰۰ کارگاه معارف مهدویت به دست مربیانی که توسط سازمان تربیت شده اند، برگزار خواهد شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در تابستان سال جاری با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع مهدویت مراکز دانشگاهی و آموزشگاهی با دعوت از اساتید حوزه علمیه مهدویت شهر مقدس قم در ۱۶ مرکز آموزش، دانشگاه های افسری ارتش و مراکز منتخب درجه‌داری و سربازی ارتش دوره‌های مهدویت یک روزه، دو روزه و سه روزه برگزار شد که در گام نخست ۵ هزار نفر از کارکنان اعم از دانشجویان، دانش آموزان و سربازان وظیفه در این دوره‌ها تحت آموزش معارف مهدویت قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی خاطر نشان کرد: کار دیگری که در این زمینه صورت گرفته برنامه‌ریزی برای آینده است که ما در نظر داریم در نیمه دوم سال جاری برای ۱۰۰ نفر از مربیانی که مرحله مقدماتی معارف مهدویت را طی کرده‌اند دوره تکمیلی تربیت مربی مهدویت برگزار کرده  و از این مربیان نیز به عنوان هادیان معارف مهدویت در سطح ارتش استفاده کنیم.

وی یادآور شد: اقدام دیگری که در دستور کار قرار گرفته است برنامه ریزی و رایزنی با نهادهای مربوطه برای برگزاری دوره‌های حضوری آفلاین و آنلاین مهدویت برای سربازان، کارکنان و خانواده‌های آنان است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: در حال حاضر دوره مجازی مهدویت در فضای مجازی برای ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شده که اختتامیه این دوره در هفته آینده در ستاد آجا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی درباره بیان عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف از بیان این مطالب نشان دادن نقش ارتش در مهدویت و تبدیل شدن ارتش به کانون تربیت یاران امام زمان (عج) است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه