English

نماینده ولی فقیه در سپاه:

اگر مردم را از رهبری و نظام بگیرید انقلاب می‌شکند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر امت را از رهبری و نظام بگیرید انقلاب می‌شکند، تصریح کرد: ما باید پاسدار و تقویت کننده حضور مردم باشیم.

اگر مردم را از رهبری و نظام بگیرید انقلاب می‌شکند

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌ صادقی در همایش سراسری هادیان سیاسی نیروهای مسلح که به شکل ویدیو کنفرانس در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، یکی از مهمترین محورهای هدایت سیاسی را امید دادن به مردم عنوان کرد و افزود: فقط مشکلات دیده نشوند، پیروزی‌ها را هم بگویید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ، ثمره مقاومت مردم را شکست استکبارگران دانست و گفت: هادی سیاسی باید قدرت حرکت و توانمندی جهاد بدهد. مردم ما انسانهای قدر شناسی هستند و خدمت رسانی صادقانه به مردم می‌تواند اعتماد آنها را جلب کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی، محور دوم را تبیین صحیح وضعیت انقلاب تعریف کرد و افزود: محور دوم جلب انگیزه و اعتماد مردم است. تلاش کنیم ارکان انقلاب را با بیان عقلانی و قرآنی برای مردم بیان کنیم، تا قدرت تحلیل آنها بالا برود.

وی خاطرنشان کرد: چهار ستون انقلاب را چهل و دو سال است که دشمن مورد تعرض قرار داده است، ما باید در این زمینه کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، متون حرکت انقلاب اسلامی را دین، قرآن و اسلام عنوان کرد و افزود: تهاجم فرهنگی به شیوه‌های مختلف از طرف دشمن درحال انجام است، آن چه که مهم است روحیه دین‌داری است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه امروز شخص ولی فقیه بزرگترین نعمت خدا به امت اسلامی است، ادامه داد: هر مظلومی مظلوم می‌شود، گناهش به گردن کسانی است که از آن مظلوم دفاع نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که اگر امت را از رهبری و نظام بگیرید انقلاب می‌شکند، تصریح کرد: ما باید پاسدار و تقویت کننده حضور مردم باشیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: نگذاریم که شکست‌ها و ناکامی‌های جبهه استکبار فراموش شوند. شکست ابرقدرتی آمریکا در منطقه افغانستان و یمن و ناتوانی او حتی در کشور خودش نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با بیان اینکه قدرتمند شدن جز در پرتو جهاد انجام نمی‌شود، اظهار کرد: نگذاریم روحیه جهاد جای خود را به راحت‌طلبی بدهد. می‌دانیم که جبهه قرآن مقابل جنگ فرهنگی جهاد کبیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، جهاد کبیر را جنگ با فتنه‌ها خواند و گفت: مهم این است که دشمن بیرونی و درونی مورد غفلت قرار نگیرند. ما هنوز نتوانسته ایم که این شکست‌های بزرگ جبهه  استکبار را به رخ دنیا بکشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی